پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20582
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۱۵ |
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه، مطرح کرد

اعزام ۵۰۰۰ نفر از کرمانشاه برای مراسم سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب

جلسه هماهنگی برگزاری سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، با حضور مسوولان ذیربط استانی پیش از ظهر امروز در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری کرمانشاه شد.
اعزام ۵۰۰۰ نفر از کرمانشاه برای مراسم سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، سرهنگ سعید بهشتی راد از اعزام زائران به حرم مطهر امام خمینی(ره)، از ۱۳ خردادماه خبر داد و افزود: سپاه حضرت نبی اکرم استان اعزام و اجرا برنامه های این عزیزان را در استان کرمانشاه بعهده دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه در اولین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام(ره)،خاطر نشان کرد: ما هرآنچه داریم از امام(ره)، است و امروز نتیجه آن را در سراسر دنیا داریم میبینیم، همه ما به این انقلاب مدیونیم، همه برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلابمان تلاش خواهیم کرد و به شرط تأمین خودرو ‌و هزینه آمادگی سپاه را برای اعزام تا ۲۰ هزار نفر را داریم.

سرهنگ غلامعلی یاربیگی«فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه»، در این جلسه با اشاره به عشق و علاقه مَردم برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، اعزام و بازگشت ۵۰۰۰ نفر را کار بزرگی دانست و افزود: بحث کیفیت برای ما خیلی مهم است، تا یک هفته قبل از اعزام زائران تمام کارها بایستی برنامه ریزی شود.

شخصیت امام(ره)، جهانی شده

علی صفدری در این جلسه از امام (ره) به عنوان یک شخصیت تکرارنشدنی یاد کرد و گفت: حضرت امام(ره) حقیقتی همیشه جاودان و است. تلاش همگانی برای معرفی شخصیت حضرت امام (ره) به نسل جوان همه دستگاه مانند سال های قبل پای کار آمده و به تعهداتشان به خوبی عمل کنند.

وی گفت: این جلسه برای یک برنامه ملی تشکیل شده است همه مدیران بایستی شخصا حضور پیدا می کردند.

سید شهرام کهریزی در این جلسه، اظهار کرد: وظیفه همه است در خصوص ترویج فرهنگ و شهادت و مراسمات سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب مان همکاری لازم را با زائران داشته باشیم، در این خصوص هرچه در توان داریم اقدام خواهیم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بحث مهم را تأمین مالی برای اتوبوس‌های که با راهداری قرار داد می‌بندد برای جابجایی زائران عنوان کرد و افزود: بایستی با رانندگان خودرو ها نقدی حساب کنیم، که خودرو آنها سه روز در اختیار زائران باشد.

کهریزی، با اشاره به اینکه تعهدات سال گذشته مقداری از آن عملی نشده، خواستار شد، در جلسات بعدی بحث تأمین بودجه مشخص شود./رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.