پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20575
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

گره گشایی فرمانده انتظامی کرمانشاه از مشکلات شهر و رضایت همشهریان

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حالی یکی دیگر از ملاقات های مَردمی خود را پشت سرگذاشت که در بیش از سه ساعت توانست از مشکلات بیش از ۱۰۰ نفر از شهروندان و کارکنان گره گشایی کند و آن ها با رضایت محل ملاقات را ترک کنند.
گره گشایی فرمانده انتظامی کرمانشاه از مشکلات شهر و رضایت همشهریان

به گزارش شهر روشن، به نقل از خبرگزاری پلیس، پردیس فرماندهی انتظامی کرمانشاه در روزهای میانی اردیبهشت ۱۴۰۳ مملو از جمعیتی بود که برای ملاقات با سردار “مهدی حاجیان” رئیس پلیس استان حضور یافته بودند.

بر اساس این گزارش: افراد متقاضی ملاقات با سردار حاجیان هرکدام به نوبت مقابل سردار حاجیان قرار می گرفتند و در فضائی دوستانه به طرح مشکل یا درخواست خود پرداخته و فرمانده نیز با سعه صدر به سخنان آن ها گوش فرا میداد و در نهایت دستور لازم را صادر میکرد.

بیشترین تقاضای شهروندان درخواست انتقال فرزند سرباز به شهر محل سکونت تا تقاضا برای دستگیری سارقان منزل بود.

حل مشکل گزینشی برای استخدام در مجموعه فراجا و بخشش حق پارکینگ و تخفیف در خلافی خودرو از دیگر تقاضای شهروندان در دیدار با سردار حاجیان بود.

در حاشیه دیدار مَردمی رئیس پلیس کرمانشاه، فرصتی فراهم شد تا تعدادی از کارکنان انتظامی هم ضمن ملاقات با فرمانده به بیان مشکلات و درخواست‌های خود بپردازند.

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان نیز پس از شنیدن هر کدام از این درخواستها، تا حد امکان و تا جایی که ضوابط و مقررات اجازه میداد دستور لازم برای رسیدگی به مشکلات آن ها را صادر کرد تا این دسته از همکاران هم امیدوارانه و با رضایتمندی محل ملاقات را ترک کنند.

صبوری و متانت فرمانده در مقابل شهروندانی است که برای حل مشکلاشان به وی مراجعه می‌کنند، چهره آرام فرمانده که در بیشتر اوقات لبخندی هم بر لب داشت، سبب آرامش مراجعه کنندگان میشد و راحت تر به بیان مشکل و گرفتاری خود می‌پرداختند .

پیگیری مشکلات مَردم از سوی فرمانده انتظامی استان تنها به صدور دستور لازم در حوزه انتظامی محدود نمیشد، فرمانده حتی اگر لازم بود در تماس تلفنی با مدیران دیگر دستگاه‌های اجرایی هم موضوعات شهروندان را پیگیری و دنبال میکرد تا آن ها با قوت قلب بیشتری به رفع مشکل خود امیدوار شوند.

برخورد حکیمانه فرمانده انتظامی کرمانشاه یقینا می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای بسیاری از مدیران استان باشد تا با الگو برداری از رفتار وی در مواجهه با اقشار مختلف مَردم بتوانند بهترین اثرگذاری و گره گشایی را داشته باشند.

انتهای پیام/رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.