پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 20339
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷ |
استاندار کرمانشاه خبر داد

تحول ملموس عمرانی در چهره کرمانشاه/ مشکلات مناطق شهری حل می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: چهره شهر کرمانشاه تا تابستان سال‌جاری تغییر قابل توجهی دارد و براساس اولویت مشکلات مناطق هشت‌گانه حل می‌شود و شاهد تغییرات ملموسی خواهیم بود.
تحول ملموس عمرانی در چهره کرمانشاه/ مشکلات مناطق شهری حل می‌شود

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در نشست خبری استاندار کرمانشاه، معاونان استاندار، مدیران حوزه عمرانی استانداری، فرماندار، شهردار و معاونین شهرداری با اصحاب رسانه، که ظهر امروز در شهرداری منطقه ۵ کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مقرر شده براساس اولویت مشکلات مناطق هشت‌گانه حل و فصل شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به وسعت، جمعیت و مشکلات مناطق مختلف منطقه ۵ شهرداری، گفت: شهرداری منطقه پنج به عنوان اولین منطقه معرفی شده و قرار است مشکلات آسفالت، جمع‌آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی، ساخت‌ وساز‌ها، مشکلات فضای سبز، سدمعبر و… در این منطقه پیگیری  و رفع شود.

مدیر ارشد استان کرمانشاه تاکید کرد: پیگیری و رفع مشکلات شهری منوط به هماهنگی با سایر سازمان‌های مرتبط است و رفع قسمتی از این مشکلات برعهده شهرداری می‌باشد، که امیدواریم با توافقات انجام گرفته شده مَردم کرمانشاه تا آخر تابستان امسال تغیرات ملموسی را در شهر کرمانشاه مشاهده کنند.

رفع موانع و مشکلات شهر باید به اطلاع مَردم برسد

صحرایی ادامه داد: رفع موانع و مشکلات هر منطقه از جمله آسفالت معابر، رفع آبگرفتگی معابر، جمع‌آوری پسماند و نخاله‌های ساختمانی و… که در کرمانشاه انجام‌می‌گیرد باید توسط رسانه‌ها به اطلاع مَردم برسد. و آنان می‌توانند در این موارد نظر دهند، مهمترین ناظر مناطق شهری مَردم هستند و نظر آن‌ها مهم و قابل احترام است.

شهرداری‌ها به سمت درآمد پایدار حرکت کنند

استاندار کرمانشاه به اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح‌ها را از محل درآمدهای شهرداری کرمانشاه اشاره کرد و افزود: شهرداری‌ها باید به سمت کسب درآمد پایدار حرکت کنند و درآمد آن‌ها متکی به پرداخت جریمه و تخلفات ماده صد نباشد.

صحرایی یکی از دغدغه‌ها را راه‌اندازی مجدد شهر بازی دانست و افزود: پروژه شهربازی معارض دارد و هیچ سرمایه گذار خصوصی حاضر به همکاری با این پروژه نیست.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.