پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 20021
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۵۷ |
مدیرعامل شرکت آبفا کرمانشاه مطرح کرد

تأمین آب شرب روستایی کرمانشاه در اولویت است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: تأمین آب شرب روستایی کرمانشاه در اولویت است.
تأمین آب شرب روستایی کرمانشاه در اولویت است

به گزارش خبرنگار شهرروشن از کرمانشاه، رضا داودی امروز در نشست خبری با موضوع گزارش عملکرد پایان سال ۱۴۰۲ و ارائه برنامه‌های گذر از تنش آبی تابستان ۱۴۰۳ در استان از دو معین و حامی طرح آب‌رسانی خبر داد و گفت: سپاه نبی اکرم(ص)، استان در حال اجرای پروژه های آبرسانی در شهرستان‌های کنگاور، سنقر، هرسین و اسلام آبادغرب با همکاری بسیج سازندگی استان در حال خدمات رسانی می‌باشد و هشت شهرستان دیگر استان توسط قرارگاه منطقه ای نجف اشرف در حال خدمات آبرسانی است.

کرمانشاه در حوزه محرومیت زدایی تنش آبی رتبه یک را کسب کردیم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ادامه داد: اولین استانی هستیم که قرارداد دوم را بسته‌ایم، بودجه آن هم تامین شده و در سال جاری در حوزه محرومیت زدایی رتبه اول کشور را کسب کردیم.

وی بیشترین بارش‌های امسال را در اورامانات اعلام کرد و افزود: برنامه‌هایی در دست اقدام است تا تابستان بهتری را نسبت به سال گذشته در روستاها سپری کنیم، قرار است بیش از ۳۵۰ روستا را تا قبل از سال ۱۴۰۳ از نعمت آب شرب بهره‌مند شوند.

داودی از تأمین آب شرب در سال آینده برای ۲۰۰ روستای دیگر استان خبر داد و گفت: برای این منظور ۳۴۰ کیلومتر لوله گذاری با ۲۲ ایستگاه پمپاژ در نظر گرفته شده است.

تأمین آب شرب روستایی کرمانشاه در اولویت است

وی گفت: در استان دو هزار و ۶۶۰ روستا داریم، کلا برای سه روستا فاضلاب تعریف شده، در حال حاضر اولویت آب شرب روستایی اولویت ما است.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.