پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 20011
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۲۸ |
رئیس دانشکده علوم پزشکی کرمانشاه مطرح کرد

راه‌اندازی ۲۰ رشته جدید و کسب رتبه دوم فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

رئیس دانشکده علوم پزشکی کرمانشاه از راه‌اندازی ۲۰ رشته جدید در دانشگاه علوم کرمانشاه خبر داد و گفت: استان‌های دیگر برای تحصیل و درمان به کرمانشاه مراجعه می‌کنند.
راه‌اندازی ۲۰ رشته جدید و کسب رتبه دوم فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، قباد محمدی در نشست معاون آموزشی وزارتخانه با مدیران گروه‌های آموزشی از راه‌اندازی ۲۰ رشته جدید پزشکی خبر داد و گفت: با پیگیری معاون آموزشی وزارتخانه و مدیر گروه‌های آموزشی‌ مشکلاتی که در زمینه آموزشی در دانشگاه کرمانشاه وجود دارد مرتفع شود.

فرزندان کرمانشاه برای ادامه تحصیل به کشورهای دیگر مراجعه نمی‌کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: دید بلندی که در حال حاضر برای توسعه رشته‌ها در معاونت آموزشی وزارتخانه وجود دارد سبب شد که ۲۰ رشته جدید تحصیلی در دانشگاه کرمانشاه راه‌اندازی شود و فرزندان این دیار به نقاط دیگر کشور برای تحصیل مراجعه نکنند.

این مسئول گفت: توسعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به استان‌های همجوار نیز کمک می‌کند تا استان‌های همسایه برای درمان و همچنین برای تحصیل به کرمانشاه مراجعه کنند.

به گفته محمدی، اخذ مجوز دانشکده‌های فناوری نوین و اضافه شدن ۱۰ رشته تخصصی و فوق تخصصی از دیگر موضوعاتی است، که درحال حاضر دانشگاه کرمانشاه به دنبال آن می‌باشد و در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۵۴۰ عضو هیات علمی وجود دارد، که با تمام توان در حال خدمت رسانی به مَردم این دیار هستند.

کسب رتبه دوم فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

محمدی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توانست در رتبه بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حوزه فناوری با یک پله صعود رتبه دوم را کسب کند.

انتهای پیام/ رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.