پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19991
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ |
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه خبر داد

اجرای طرح سپاس و دیدار با ۳۰ هزار خانواده‌ شهید در کرمانشاه 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از دیدار و سرکشی از ۳۰ هزار خانواده شهید استان در قالب طرح سپاس از ابتدای سال جاری خبر داد.
اجرای طرح سپاس و دیدار با ۳۰ هزار خانواده‌ شهید در کرمانشاه 

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، خسرو شهیدی، در چهارمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، که به ریاست استاندار و با حضور مسئولان ذیربط استانی در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به نامگذاری ۱۵ تا ۲۲ اسفند به عنوان «هفته بزرگداشت شهدا»، اظهار کرد: هفته بزرگداشت شهدا هنوز به خوبی در جامعه جا نیافتاده ‌و باید از فرصت این هفته برای بزرگداشت مقام شهدا استفاده کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از ارگان‌های اجرایی خواست تا با تبلیغات محیطی در جهت بزرگداشت مقام شهدا طی این هفته تلاش کنند.

وی ادامه داد: در این هفته برگزاری اجلاسیه روز شهید با حضور فرزندان شهید دارای پست‌های مدیریتی را در دستور کار داریم.

شهیدی به تجلیل از دستگاه‌های برتر در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، غبار روبی گلزار شهدا، برپایی ۵۰ میز خدمت در استان، دیدار با خانواده‌های شهدا در قالب پویش «سلام شهید»، اشاره کرد و افزود: در نماز جمعه این هفته، گزارش عملکرد بنیاد شهید را خواهیم داشت.

این مسئول بیان کرد: همه ادارات باید یک درصد اعتبارات خود را در حوزه نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت هزینه کنند و ما پیگیر تخصیص این سهمیه از سوی ارگان‌ها هستیم.

شهیدی سهمیه استان کرمانشاه را برای اجرای طرح سپاس در سال ۱۴۰۲ در قالب دیدار و سرکشی از ۲۷ هزار خانواده شهید تعهد استان دانست و گفت: از ابتدای امسال تاکنون از ۳۰ هزار خانواده شهید دیدار به عمل آمده است.

انتهای پیام/رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.