پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19985
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵ |
استاندار کرمانشاه:

فرهنگسرای گلزار شهدا کرمانشاه سریعا ساماندهی شود

استاندار کرمانشاه خط قرمز ادارات را بازگشت بودجه‌های سالیانه دانست و گفت: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی اجازه ندهند یک ریال از بودجه‌ استان برگشت بخورد.
فرهنگسرای گلزار شهدا کرمانشاه سریعا ساماندهی شود

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید در تخصیص یک درصد اعتبارات خود برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جدی باشند و این اعتبار را در راستای تولید و انتشار آثار فرهنگی، تولیدات رسانه‌ای، برگزاری جشنواره‌های هنری و… هزینه کنند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: ادارات باید گزارش روشنی در مورد هزینه یک درصد اعتبارات خود در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشند، در جلسه آینده یک گزارش شفاف از سال ۱۴۰۲ ارائه دهنده و برنامه‌های‌ سال ۱۴۰۳ را جمع‌بندی کنیم.

لزوم رسیدگی و سرکشی به خانواده‌های شهدا

وی تأکید کرد: دیدار از خانواده‌های شهدا باید با رویکرد گره‌گشایی از مشکلات این خانواده‌ها انجام شود و سرکشی از خانواده‌ها نباید به یک دیدار بسنده شود و باید با اجرای طرح‌های ابتکاری و خلاقانه در جهت رسیدگی بیشتر اقدام شود.

فرهنگسرا گلزار شهدا کرمانشاه ساماندهی شود

صحرایی خواستار برنامه‌ریزی ساماندهی مرکز و گنجینه شهدا در محدوده گلزار شهدا شد و افزود: در یک برنامه کوتاه مدت چند روزه این مرکز به عنوان یک فرهنگسرا برای بازدید عموم مَردم در ماه مبارک رمضان و دیگر مناسبت‌های آخر سال تبدیل شود.

انتهای پیام/رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.