پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19961
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ |
مدیرکل پدافند غیرعامل کرمانشاه:

موشک‌های ایران با برد بالا توان مقابله با متجاوزان را دارند

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه گفت: موشک‌های ايران ما با برد بالا توان مقابله با دشمنان را دارند.
موشک‌های سپاه با برد بالا توان مقابله با متجاوزان را دارند

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، رسول مجد در نخستین سمینار دفاع زیستی و پدافند غیرعامل در حوزه سلامت، اظهار داشت: بحران تهدیدات طبیعی است و پدافند غیرعامل تهدیدات انسانی را شامل می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در جنگی که در کشورمان پیش آمد، جنگی تقریباً نابرابر بود، کشور توان مقاومت نداشت، به یاری خداوند با توان بسیج و ارتباط خوب با مَردم توانستیم جنگ را مدیریت کنیم، بعد از آن به دستور امام(ره) و مسؤولان پدافند غیرعامل برقرار شد و امروز موشک‌ها ما با بالابردن بالا توان مقابله با هرگونه تهدید دشمنان را دارند.

وی پدافند غیرعامل را زیر نظر نیروهای مسلح و ۹ کارگروه فعالیت عنوان کرد، که شامل کارگروه های قضایی، مَردم محور، زیربنایی، فرهنگی اجتماعی، حوادث، فن آوری و اطلاعات، حمل و نقل جاده ای، امنیتی و کارگروه زیستی می باشد و افزود: این مسائل مختص جمهوری اسلامی ایران و یک زمان نیست.

افشین یگانه نیز در این جلسه اظهار داشت: موقعی می‌توانیم در بحرانها موفق عمل کنیم که مجموعه تمرین‌های مناسبی داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه ادامه داد: بخش مانورهای که در مدیریت بحران پیش بینی شده، در دانشگاه علوم پزشکی بسیار مهم است و حضور متخصصان در کنار سایر ارگان‌ها الزامی است، امیدوارم با حضور ریاست اورژانس پیش بیمارستانی و همکارانشان بتوانیم مانور مناسب انجام دهیم و در هنگام بحران به خوبی مدیریت کنیم.

انتهای پیام/ رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.