پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19955
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ |
رئيس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

عدم مستندات تخلفات انتخاباتی منجر به پرونده قضایی نشد

رئيس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از دستگیری ۱۰۰ نفر از متخلفان خرید و فروش آرا انتخاباتی استان خبر داد و گفت: به دلیل نبود مستندات لازم منجر به تشکل پرونده قضایی نشد.
عدم مستندات تخلفات انتخاباتی منجر به پرونده قضایی نشد

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، علی شعبانی در نشست خبری از دستگیری ۱۰۰ نفر از متخلفان خرید و فروش آرا انتخاباتی استان خبر داد و گفت: به دلیل نبود مستندات لازم منجر به تشکل پرونده قضایی نشد.

اطلس انتخاباتی به تضمین ۱۰۰ درصدی امنیت انتخابات منجر شد

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: موردی در خصوص جرایم امنیتی و عمومی مرتبط با انتخابات در استان گزارش نشده، پیش از برگزاری انتخابات نیز مطالعه کافی در مورد چالش‌های امنیتی در استان انجام و اطلس انتخاباتی در این زمینه تدوین شد، که به تضمین ۱۰۰ درصدی امنیت انتخابات منجر شد.

شعبانی خطاب به معترضان روند انتخابات، گفت: با سخنانی که جنبه مجرمانه دارد و تهمت‌های که به مسؤولان، برخی نهادها و مجریان انتخابات نسبت می‌دهند نباید دست به تشویش اذهان عمومی بزنند و مَردم را درگیر کنند، توصیه می‌شود اعتراضات خود را مستند اعلام کنند و هیأت نظارت و هیأت اجرایی رسیدگی خواهند کرد.

وی از مشارکت آگاهانه اقشار مختلف در این دوره از انتخابات قدردانی کرد و افزود: دشمنان هنر رسانه‌ای خود را به کار بسته تا با دلسرد کردن مَردم از شرکت در انتخابات بازدارند ولی رسانه‌های ما نشان دادند به خوبی توان مقابله با آن‌ها را دارند.

امید به آینده در میان نسل جوان بالا است

شعبانی خاطر نشان کرد: پیش ثبت نام یک هزار و ۶۱ نفر برای انتخابات مجلس استان کرمانشاه که بیشتر آن‌ها جوان بودند انجام شده و حضور پرشور این جوانان نشان داد که امید به آینده در میان نسل جوان کشور تا چه اندازه بالا است.

شعبانی با اشاره به اتمام شمارش آرا و اعلام نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه، گفت: شش نفر از منتخبان مَردم کرمانشاه مشخص و چهار نفر برای کسب دو کرسی باقی‌مانده حوزه انتخابیه مرکز استان به دور دوم راه یافتند.

انتهای پیام/ رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.