پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19641
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۵۵ |
سرپرست شعب بیمه دی کرمانشاه:

بیمه دی در کرمانشاه ۵۵۶ نفر نیروی شاغل و ۴۹ شعبه دارد

سرپرست شعب بیمه دی کرمانشاه گفت: بیمه دی در کرمانشاه ۵۵۶ نفر نیروی شاغل و ۴۹ شعبه دارد.
بیمه دی در کرمانشاه ۵۵۶ نفر نیروی شاغل و ۴۹ شعبه دارد

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، محمود رشیدی اقدم در جشن نوزدهمین سالروز تشکیل بیمه دی در کرمانشاه، ضمن تقارن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: صنعت بیمه در کنار رفاه اجتماعی با پذیرش ریسک های متنوع سبب امیدآفرینی در کشور می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نماینده وزیر افزود: در سال‌های اخیر شاهد استفاده صنعت بیمه از فناوری نوین هستیم، که سبب رشد مدل‌های کسب و کاری شده است.

وی افزایش شاخص بیمه‌ای را نشان‌دهنده توسعه هر کشور دانست و با اشاره به اینکه متولی بیمه مرکزی است، افزود: همه باید در رشد و توسعه صنعت بیمه تلاش کنیم و به فرزندانمان مزایای بیمه را بیاموزیم.

۷۰ اصله نهال در کرمانشاه فردا کاشته می‌شود

امید باوندپور نیز در این مراسم، اظهار داشت: سوم دیماه نوزده سال است، که شرکت بیمه دی صنعت خود را شروع کرده، طی این مدت دلسوزی شبکه فروش و سهامداران سبب ارتقاء شرکت شده است، و در سال ۱۳۸۶ به عنوان اولین شرکت فرابورسی در سازمان اوراق بهادر پذیرفته شده است.

سرپرست شعب بیمه دی کرمانشاه خاطر نشان کرد: شرکت بیمه دی در چهار سال گذشته سطح توانگری را داشته و با ۵۵۶ نفر نیروی شاغل، ۴۹ شعبه ۱۰۰هزار و ۱۲۶ نماینده و ۱۵ کارگزار در حال تدوین است.

این مسئول از کاشت ۷۰ اصله نهال در پارک سراب قنبر به همت همکاران بیمه دی کرمانشاه خبر داد و افزود: غبار روبی مزار شهدا را نیز در دستور کار داریم.

طرح جبران بیمه دی اجرا می‌شود

وی در خصوص طرح جبران بیمه دی، گفت: ما کسانی را بیمه کرده‌ایم، که با خون خودشان ما را بیمه کرده‌اند، این ایثارگران یادگاران دفاع مقدس با از خود گذشتگی ما را بیمه کرده‌اند.

باوندپور از بیمه ۶۰ هزار بیمه شده ایثارگر خبر داد و افزود: قرار است در سال آینده سه درصد سهم استان را برای بیمه ایثارگران محقق کنیم.

گفتنی است: این مراسم که با اجرای برنامه‌های طنز همراه بود، از نقش آفرینان موثر بیمه دی با اهدا تندیس و لوح تقدیر شد.

نوزدهمین سالروز تأسیس بیمه دی با حضور مدیران شرکت‌های بیمه دی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، سرپرست شعبه بیمه دی کرمانشاه، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه، اعضای شبکه فروش، بیمه گزاران، ارزیابان شعب خسارت و خبرنگاران در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.