پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19650
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶ |
با حضور استاندار کرمانشاه انجام شد

آیین گاز رسانی به ۷ روستای پاوه با تخصیص ۷۶۵ میلیارد ریال

آیین گاز رسانی به هفت روستا و یک واحد تولیدی صنعتی پاوه با اعتبار 765 میلیارد ریال با حضور مسئولان ذیربط برگزار و اهالی این هفت روستا و یک واحد صنعتی از نعمت گاز برخوردار شدند.
آیین گاز رسانی به ۷ روستای پاوه با تخصیص ۷۶۵ میلیارد ریال

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی، در هفدهمین سفر شهرستانی و سومین سفر خود به پاوه، ابتدا با حضور در گلزار شهدا به مقام شهدا ادای احترام کرد، سپس همراه جمعی از مدیران به منظور پیگیری و بررسی مشکلات منطقه و افتتاح گاز رسانی به هفت روستا و یک واحد تولیدی صنعتی به این شهرستان سفر کرد.

خدمات رسانی به پاوه تداوم داشته باشد

استاندار و هیات همراه در سفر یک روزه خود به این پاوه با سرکشی از خانواده معزز شهدا، افتتاح گازرسانی در هجیج، دیدار با بزرگان، معتمدین، متنفذین و مَردم را نیز در برنامه این سفر داشتند.

حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان و حضور معاونان استاندار، مسؤولان مربوطه در فرمانداری پاوه از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار کرمانشاه به پاوه بود.

علیرضا حیدری در این مراسم، اظهار داشت: این خدمات زیربنایی خصوصاً در زمینه گاز رسانی موجب شده که شاهد روند روز به روز بیشتر مهاجرت معکوس در این شهرستان باشیم.

گاز رسانی به پاوه یک کار جهادی بود

فرماندار پاوه با اشاره به گاز رسانی به هفت روستای این شهرستان، گفت: گازرسانی به این منطقه یک کار جهادی بود، که در شرایط سخت و کوهستانی طی حدود پنج ماه ۱۵ کیلومتر لوله گذاری در منطقه کوهستانی انجام شد و مَردم این منطقه از نعمت گاز بهره مند شدند.

تنها پنج روستا فاقد گاز در پاوه داریم

به گفته وی: با تلاش جهادی خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی تنها پنج روستای زیر ۲۰ خانوار در این شهرستان باقی مانده، که فاقد گاز هستند، اکنون ۹۸ درصد مَردم پاوه از نعمت گاز بهره‌مند شدند و عملیات اجرایی چند روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

گفتنی است: پاوه ۴۶۰ شهید، ۸۷۵ جانباز و ۲۷ آزاده سرافراز را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده، همچنین این شهرستان در حال حاضر ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه را داراست.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.