پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19581
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴ |
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه خبر داد

هرسین از شهرهای پر تنش آبی/ مهمتر از تأمین آب شرب نداریم

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه شهرستان هرسین را یکی از شهرهای پر تنش آبی دانست و گفت: مهمتر از تأمین آب شرب نداریم.
هرسین از شهرهای پر تنش آبی/ مهمتر از تأمین آب شرب نداریم

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، طهماسب نجفی امروز در جلسه قرارگاه عملیاتی آب شرب استان، که امروز در سالن شهید قلیوند استانداری کرمانشاه، برگزار شد، ، با توجه به مسائل مطرح شده از سوی مسئولان حاضر در جلسه، تنش آبی را در شهرستان هرسین بالا و منابع آب را فقیر عنوان کرد.

معاونت امور عمرانی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: چیزی مهم‌تر و بالاتر از تأمین آب شرب نداریم، هرسین یکی از شهرهای پر تنش آبی است و باید در این راستا و کنترل این مسئله اقدام جدی صورت بگیرد.

تابستان سختی از نظر تأمین آب پیشرو داریم

وی با اشاره به اینکه سال کم بارشی را تجربه کردیم، گفت: سال ۱۴۰۳ تابستان سختی را پیش رو داریم، از مسئولان حاضر در جلسه خواستاریم بعد از انتخابات ۱۱ اسفند تا قبل از سال جدید مشکلات مطرح شده پیش رو را برای رفاه بیشتر مَردم حل کنند.

گفتنی است، جلسه قرارگاه عملیاتی آب شرب استان با موضوع پیگیری و رفع مشکل آب شرب شهرهای جوانرود، هرسین، سرمست و خط انتقال آب معلم به زینبیه در شهر کرمانشاه و همچنین مسدود‌سازی چاه‌های آب واقع در حریم چاه‌های آب شرب، به ریاست معاونت امور عمرانی استانداری کرمانشاه و حضور مسئولان ذیربط استانی و خبرنگاران در سالن شهید قلیوند استانداری کرمانشاه، برگزار و به سوالات مطرح شده پاسخ لازم داده شد.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.