پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19574
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱ |
فرماندار هرسین خبر داد

لزوم اجرای ماده ۹ تملک اراضی در هرسین و کنترل تنش آبی

فرماندار هرسین از لزوم اجرای ماده ۹ تملک اراضی در هرسین و کنترل تنش آبی در مقابل مقاومت مالکان اراضی در این مناطق خبر داد.
لزوم اجرای ماده ۹ تملک اراضی در هرسین و کنترل تنش آبی

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، ابوطالب ایتوندی امروز در جلسه قرارگاه عملیاتی آب شرب استان، که امروز در سالن شهید قلیوند استانداری کرمانشاه، برگزار شد، با اشاره به تنش بالای آبی شهر هرسین، از مهمترین موانع اجرایی تامین آب شرب این شهر را تملک زمین و حفاری چاه شرب «جانمایی صورت گرفته»، عنوان کرد.

مقاومت مالکان اراضی هرسین در مقابل پروژه‌های جانمایی

فرماندار هرسین افزود: مالکان آن سرسختانه در مقابل این پروژه مقاومت می‌کنند و تلاش برای راضی کردن صاحبان اراضی حفاری چاه داریم و در عبور خط انتقال آب به صورت دوستانه و ریش سفیدی همراه معتمدان محله و پرداخت هزینه زمین و خسارت آن هستیم، اما مالکان موافقت نمی‌کنند، لازم است از ظرفیت ماده ۹ تملک اراضی از طریق قضایی اقدام شود.

اکثر پروژه‌های آب کرمانشاه دارای معارض است

رسول فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به وجود معارض در پروژه خط انتقال آب از مخزن شهرک معلم به زینبیه، معارضان اراضی کشاورزی سد کیلانبر روانسر و معارضان انتقال آب به شهرک صنعتی پاوه، اظهار داشت: اکثر پروژه‌های تعریف شده این شرکت دارای معارض است و به همین دلیل در اجرا با وقفه روبرو می‌شویم.

گفتنی است: وجود معارض در پروژه‌های تأمین و انتقال آب شرب از مهم‌ترین موانع اجرای مصوبات قرارگاه بررسی آب شرب استان کرمانشاه بود که در جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.