پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 19389
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پليس مبازه با مواد مخدر کرمانشاه 2 باند توزيع مواد مخدر منهدم و 356 کيلوگرم ترياک کشف شد.
انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

سردار مهدی حاجیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن، اظهار داشت: پس از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای ۲ باند قاچاق در حال ورود محموله بزرگی از مواد مخدر به سمت کرمانشاه هستند، رسیدگى به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی خودروهای قاچاقچیان در ورودی شهر کرمانشاه شده و پس از تعقیب نامحسوس، خودرو قاچاقچیان را طی عملیاتی غافلگیرانه متوقف و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از ۲ دستگاه خودرو قاچاقچیان، ۳۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه سه قبضه اسلحه و مقداری فشنگ کشف و ۶ عضو باند نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از سه تن مواد مخدر در کرمانشاه

رئیس پلیس استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش مقدار مواد مخدر کشف شده استان از ابتدای سال جاری تاکنون را حدود سه تن و ۱۶۸ کیلوگرم عنوان کرد و افزود: این مقدار کشفیات طی سال با مواد کشف شده سال گذشته تقریبا برابری می‌کند.

رشد بیش از ۱۰۰درصدی دستگیری خرده فروشان موادمخدر کرمانشاه

این مسئول از دستگیری پنج هزار و ۶۳۴ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: دستگیری این افراد نسبت به سال گذشته که ۲ هزار و ۸۱۴ نفر بوده است بیش از ۱۰۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

حاجیان به جمع آوری و دستگیری پنج هزار و ۹۴۶ معتادان متجاهر از سطح شهرها و روستاهای کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این راستا نسبت به سال گذشته با رشد ۵۵ درصدی روبرو بوده‌ایم.

عالیترین مقام انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به انهدام ۳۹ باند توزیع مواد مخدر در استان، خاطر نشان کرد: ۲۴۷ مکان هم که محلی برای توزیع و مصرف مواد مخدر تبدیل شده بودند تخریب شده، که به ترتیب در مبحث انهدام باندها و تخریب اماکن توزیع مواد ۳۱٫۱۹ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشتیم.

زیرساخت های فراهم باشد ۴۸ ساعته معتادان متجاهر جمع آوری می‌شوند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تأکید کرد: پلیس قادر است در صورت فراهم بودن زیرساختهای لازم ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر اقدام کند، یکی از موانعی که سبب شده همکاران ما نسبت به جمع آوری همه معتادان متجاهر اقدام نکنند نبود فضای نگهداری مناسب برای این افراد است، که امیدوارم نهادهای مسئول از جمله استانداری، بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با فراهم کردن زیرساخت های لازم امکان جمع آوری این افراد را برای پلیس تا پیش آغاز سال جدید فراهم کنند.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.