پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19448
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ |
مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق انرژی ملی استاندارد ایران:

سازمان ملی استاندارد ایران بر کیفیت سوخت‌های تولیدی نظارت دارد

سازمان ملی استاندارد ایران علاوه بر نظارت بر بازرسی استانداردهای اجباری وظیفه نظارت بر کیفیت سوخت‌های تولیدی را بر عهده دارد.
سازمان ملی استاندارد ایران بر کیفیت سوخت‌های تولیدی نظارت دارد

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، محمد سجاد گازر، مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق انرژی و محیط زیست سازمان ملی استاندارد ایران و نیز هیات همراه از شرکت پالایش نفت کرمانشاه در راستای نظارت برکیفیت سوخت های تولیدی بازدید به عمل آوردند.

فرهاد کاویانی مدیرعامل پالایشگاه و مدیران ارشد بخش‌ها، در این بازدید درخصوص وضعیت مصرف انرژی در پالایشگاه کرمانشاه مواردی را ذکر کرد.

کاویانی در خصوص مسئولیت اجتماعی و حفظ محیط زیست و صیانت از تولید مواردی را عنوان کرد، همچنین برخی از دلایل افزایش مصرف انرژی را اجرای طرح‌های محیط زیستی دانست و توضیحاتی را در مورد طرح های کیفی سازی در دست اقدام پالایشگاه کرمانشاه ارائه کرد.

گازر نیز در ادامه این بازدید، نکاتی را در مورد استانداردهای موجود عنوان و خاطرنشان کرد: در اصلاحیه‌های بعدی استانداردها شرایط پالایشگاه ها باید مد نظر قرار بگیرد.

مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق انرژی و محیط زیست سازمان ملی استاندارد ایران بیان کرد: سازمان ملی استاندارد ایران علاوه بر نظارت بر بازرسی استانداردهای اجباری وظیفه نظارت بر کیفیت سوخت های تولیدی را بر عهده دارد.

به گزارش شهرروشن، کارشناسان اداره کل استاندارد کرمانشاه در حضور گازر و هیات همراه، از مخازن سوخت پالایشگاه جهت آزمایش، نمونه برداری کردند.

گفتنی است، طی این بازدید یک روزه گازر بر اجرای طرح‌های کیفی سازی در کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.