پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19146
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ |
معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

برنامه‌ریزی اجرای عملیات والفجر ۸ در کرمانشاه ۶ ماه زمان برد

معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: برنامه‌ریزی اجرای عملیات والفجر ۸ در کرمانشاه ۶ ماه زمان برده است.
اجرای عملیات والفجر ۸ در کرمانشاه ۶ ماه برنامه ریزی زمان برد

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، سرهنگ سعید بهشتی راد در همایش جهادتبیین با محوریت انتخابات و مشارکت سیاسی، که در شهرستان ثلاث باباجانی با حضور پر شور و چشم گیر مَردم ثلاث باباجانی در سالن همایش‌های این شهرستان برگزار شد، به یادآوری عملیات غرور آفرین والفجر ۸ پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌ریزی این عملیات ۶ ماه زمان برد و حفاظت از اطلاعات در این عملیات نقش مهمی داشت.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: همین سبب شد زمان و نحوه عملیات والفجر ۸ به دست دشمن نیافتد و عملیات با موفقیت انجام شود.

وی عملیات طوفان الاقصی را بر گرفته از عملیات والفجر ۸ دانست و ضمن اشاره به تاریخ تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی، گفت: این رژیم جعلی حدود ۷۰ سال است، که تأسیس شده و در سال ۱۹۴۸ این رژیم غاصب شکل گرفت و بنیان گذار آن فردی به نام بنگرویون است، این شخص مؤسس رژیم صهیونیستی است، بنگرویون ۴ اصل را بنیان می گذارد و آن را اصل ماندگاری رژیم غاصب می‌داند.

وی خاطرنشان کرد با اشاره به اینکه این چهار اصل، شامل: اصل بازدارندگی (قوی جلو دادن)، اصل هشدار(اشراف اطلاعاتی)، اصل انتقال (جنگ را به سرزمین دشمن بکشاند) و اصل دفاع از شهروندان می‌باشد، که در عملیات طوفان الاقصی این چهار اصل زیر سوال رفت.

حضور در انتخابات وظیفه و تکلیف شرعی آحاد مَردم است

سرهنگ بهشتی راد با اشاره به انتخابات سرنوشت ساز ۱۱ اسفند امسال حضور در انتخابات را وظیفه و تکلیف شرعی آحاد مَردم دانست و تصریح کرد: دشمن برای جلوگیری از حضور مَردم در انتخابات امپراطوری رسانه‌ای خود را فعال کرده و برنامه‌ریزی دارد.

وی عنوان کرد: مَردم با بصیرت و درک درست برای تقویت اسلام و نظام اسلامی در انتخابات سرنوشت ساز خودشان شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.