پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19141
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲ |
سرپرست اداره کل راهداری کرمانشاه خبر داد

امداد رسانی به ۸ دستگاه خودرو در کرمانشاه/ ۱۷ محور روستایی بازگشایی شد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۶۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای اصلی و روستایی استان کرمانشاه انجام شده است.
امداد رسانی به ۸ دستگاه خودرو در کرمانشاه/ ۱۷ محور روستایی بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی در جمع خبرنگاران، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۸۶۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان انجام شده، که شامل ۶۳۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی در محورهای اصلی، شریانی و ۲۳۰ کیلومترباند بوده است.

۱۷ محور روستایی در کرمانشاه باز گشایی شد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: در عملیات برف‌روبی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ محور روستایی بازگشایی شده، که در جریان بازگشایی این محورها ۱۴ دستگاه ماشین‌آلات راهداری به همراه ۲۶ نفر نیرو به کار گیری شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: در محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه ۶۳۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی با به کارگیری ۹۶ راهدار به همراه ۶۶ دستگاه ماشین‌آلات راهداری انجام شده، همچنین در جریان عملیات برف‌روبی شبانه روز گذشته ۴۹۰ تن شن و نمک در محورهای مواصلاتی مصرف شده، که به ۸ دستگاه خودرو در راه مانده امداد رسانی شده است.

همه راه‌های اصلی و فرعی روستایی کرمانشاه باز است

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ریزش برداری در ۵ مقطع خبر داد و گفت: با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

کهریزی تأکید کرد: کاربران جاده‌ای قبل از آغاز سفر با شماره گیری ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌های مطلع و سفرهای خود را برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.