پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19086
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱ |
دستیار رئیس جمهور در جمع بانوان شاغل کرمانشاهی:

تغییر و ارتقاء شاخصه‌های شغلی بانوان الزامی است

دستیار رئیس جمهور از پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در کرمانشاه خبر داد و گفت: با جدیت به دنبال احقاق حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی هستیم.
تغییر و ارتقاء شاخصه‌های شغلی بانوان الزامی است

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، سکینه السادات پاد، پیش ازظهر امروز در دیدار صمیمی با بانوان شاغل، که در سالن اجتماعات دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه رازی کرمانشاه با حضور زهرا جانجانی سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه، با مباحث پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی و در جمع بانوان شاغل در ادارات برگزار شد، با تاکید بر موضوع فرزندآوری، اظهار داشت: باید شاخصه‌های ارتقاء شغلی برای بانوان تغییر پیدا کند.

زنان کرمانشاهی بیشترین سهم را در دفاع مقدس دارند

دستیار رئیس جمهور، با اشاره به تنوع زیاد فرهنگی و اعتقادی، استان کرمانشاه را زیبا خطاب کرد و افزود: این استان دروازه تمدن ایران است، مَردم این استان مرزداری کرده‌اند و هزینه زیادی هم دادند، لذا زنان این استان بیشترین سهم را در این راه دارند.

پاد تاکید کرد: ما مجدانه به دنبال احقاق حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی هستیم و مسائل هر استان بنابر زیست بوم  آن باید احصا شود.

جذب کاری برای زنان و مَردان برابر باشد

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش بر جذب کاری برای زنان و مَردان تاکید کرد و گفت: این امر بایستی برابر باشد، در گام دوم انقلاب باید نظرها ویژه باشد و نیاز زن و دختر ما را برطرف کند.

کرمانشاه بیشترین آمار شهدا و جانبازان زن را در کشور دارد

زهرا جانجانی در این جلسه تصریح کرد: استان ما بیشترین آمار شهدای زن و کودک و جانبازان زن را در کشور دارد.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه در رابطه با مباحث فرهنگی استان مشکل داریم، خاطرنشان کرد: در کنار خرابیهایی که به واسطه جنگ تحمیلی در استان شده، ما دچار مشکل فرهنگی و اقتصادی شده‌ایم، از نظر حاشیه نشینی در کشور اول هستیم، آمار طلاق بالاست و بسیاری از حقوق زنان نادیده گرفته می‌شود، این نگرانیها می طلبد توجه بیشتری به بانوان بشود.

این مسئول ادامه داد: درکلانشهر کرمانشاه تنها یک مرکز ورزشی برای بانوان داریم، که کفایت نمی‌کند.

گفتنی است، بانوان شاغل حاضر درجلسه مشکلات بخش‌های خود را ارائه دادند و راهکارهای مناسب را دستیار رئیس جمهور و سرپرست امور بانوان و خانواده عنوان کردند.

انتهای پیام/ مهین رحمانی، خبرنگار بسیج ناحیه کرمانشاه

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.