پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18996
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۵۷ |
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

برپایی جشن‌های اهل بیت(ع) وصل به جشن پیروزی انقلاب است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: برپایی جشن‌های پیش‌رو و مذهبی در کشور وصل به جشن پیروزی انقلاب اسلامی است.
برپایی جشن‌های اهل بیت(ع) وصل به جشن پیروزی انقلاب است

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، حجت السلام مهدی عبدی، صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های ایام میلاد امام جواد علیه السلام تا میلاد امام علی علیه السلام که با حضور مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ستاد بین‌المللی غدیر استان و معاون علمی پژوهشی بنیاد غدیر استان در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: برپایی جشن‌های پیش‌رو در کشور وصل به جشن پیروزی انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: در آستانه ۴۵ سالروز انقلاب اسلامی هستیم، جشن‌های این ایام که از شب گذشته سالروز تولد امام جواد(ع)، برگزار شده تا جشن انتخابات ادامه دارد.

تا امروز حضور ۵۰ مبلغ برای ایام دهه فجر در کرمانشاه قطعی شده است

عبدی به برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت مبلغان در راستای روشنگری در مورد دستاوردهای نظام در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: حضور ۵۰ مبلغ از حوزه علمیه قم در ایام دهه مبارک فجر برای روشنگری در مورد دستاوردهای نظام قطعی شده و در تلاشیم تا مبلغان بیشتری را به استان دعوت کنیم.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، مبلغان در این ایام تلاش دارند، تا با روشنگری در مورد خدمات و دستاوردهای نظام، مَردم را نسبت به انقلاب دلگرم کنند و زمینه امیدآفرینی و حضور پرشور مَردم در پای صندوق های رأی را فراهم کنند.

باید جامعه و جوانان را در جریان دستاوردهای نظام بگذاریم

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت توجه به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام برای مقابله با توطئه های دشمنان، گفت: باید جامعه به خصوص جوانان را در جریان دستاوردهای نظام بگذاریم، تا فریب دروغهای دشمنان را نخورند، دشمنان ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب کوتاهی نکرده‌اند و می‌کوشند با سیاهنمایی در مورد خدمات نظام، آحاد مَردم خصوصاً جوانان را از اسلام و انقلاب دلسرد کنند، تنها راه مقابله با توطئه‌های آن‌ها روشنگری در مورد خدمات و دستاوردهای انقلاب است.

زنگ انقلاب درتمامی مدارس کرمانشاه نواخته می‌شود

عبدی در خصوص برنامه‌های تدارک دیده شده برای گرامیداشت دهه مبارک فجر در سطح استان، گفت: زنگ انقلاب ساعت ۹:۳۰ روز یازدهم بهمن همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس استان کرمانشاه نواخته می‌شود، برگزاری مراسم رژه موتورسواران رأس ساعت ۹:۳۰ روز دوازدهم بهمن در استان همزمان با سراسر کشور به مناسبت سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به کشور، را داریم، ویژه برنامه سالروز بازگشت امام(ره) پس از برگزاری رژه موتورسواران با سخنرانی صحرایی استاندار کرمانشاه در حسینیه گلزار شهدای کرمانشاه برگزار خواهد شد، همچنین ویژه برنامه «میهمانی لاله ها» و گلباران گلزار شهدا رأس ساعت یازده صبح روز ۱۹ بهمن در گلزار شهدای شهر کرمانشاه برگزار و در ادامه ویژه برنامه مبعث پیامبر اکرم(ص) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار خواهد شد.

عبدی به اهمیت حضور پرشور مَردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همچون سنوات گذشته اشاره و بیان کرد: امیدواریم امسال هم شاهد حضور پرشورآحاد مَردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشیم.

۴۰غرفه در مسیر در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن پذیرای راهپیمایان هستند

این مسئول از دیگر برنامه‌های ایام فجر به ویژه برپایی نمایشگاهی دستاوردهای دستگاه های اجرایی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمانشاه خبر داد و افزود: ۴۰ غرفه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر کرمانشاه دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی را با همکاری ادارات در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده و پذیرای راهپیمایان هستند.

عبدی تاکید کرد: فعلا مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر کرمانشاه مشخص نشده و احتمال جابجایی مسیر راهپیمایی وجود دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از نور افشانی شب ۲۱ بهمن در چند نقطه کرمانشاه به صورت محوری خبر داد، که توسط سپاه نبی اکرم(ص)، استان اجرا می شود.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.