پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18991
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵ |
سرپرست اداره کل راهداری کرمانشاه:

نصب علائم ایمنی موثرترین راه حمل و نقل آرام و امن است

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی است.
نصب علائم ایمنی موثرترین راه حمل و نقل آرام و امن است

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی امروز در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۵۲۰ کیلومتر در محورهای مواصلاتی، عملیات آسفالتی انجام شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۲۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه عملیات آسفالتی انجام شده، که شامل ۲۷۸ کیلومتر در محورهای شریانی، ۱۲۷ کیلومتر در محورهای فرعی و ۱۱۵ کیلومتر در محورهای روستایی بوده، که ۲۹۴ کیلومتر عملیات رگلاژی و ۲۲۶ کیلومتر رویه نهایی را شامل می‌شود.

وی درخصوص تناژ آسفالت مصرفی، بیان کرد: طی ۱۰ ماهه سال‌جاری ۵۷۸ هزار و ۴۲۹ تن آسفالت به‌صورت امانی و پیمانی مصرف شده، که از این تناژ، ۵۶۳ هزار تن پیمانی و بیش از ۱۵ هزار تن امانی بوده است، همچنین طی ۱۰ طی این مدت ۵۸ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان روکش حفاظتی «اسلاری‌سیل»، ۴۳ کیلومتر لکه‌گیری آسفالتی نیز صورت گرفته است.

این مسئول درباره عملیات آسفالتی در محورهای روستایی نیز، گفت: ساخت و آسفالت ۸۲ کیلومتر از راه‌های روستایی و ۵۸ کیلومتر زیر سازی تا مرحله انجام پریمکت انجام شده است.

جاده مناسبت در کاهش خسارت‌های جانی و مالی مؤثر است

کهریزی به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی، خاطرنشان کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم است، تا با خیالی آسوده رانندگان تردد کنند، در این راستا، اهداف ما مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

سامانه ۱۴۱ پل ارتباطی راهداری با هم استان‌ها است

وی ادامه داد: طی ۱۰ ماه سال‌جاری امروز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان موفق شده ۵۲۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان عملیات آسفالتی با کیفیت انجام دهد.

کهریزی سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها را به عنوان پل ارتباطی معرفی و تصریح کرد: این سامانه راه ارتباطی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با هموطنان عزیز می‌باشد، هم استان‌ها می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و… را به‌صورت شبانه روزی با تماس با این سامانه مطرح کنند، تا در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی شود، نتیجه به نظر تماس گیرنده برسد.

انتهای پیام/رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.