پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18940
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۷:۵۱ |
استاندار کرمانشاه:

خدمات رسانی به مَردم شریف سرپل‌ذهاب تداوم دارد

استاندار کرمانشاه در پانزدهمین سفر به شهرستان‌های کرمانشاه با معتمدین شهرستان سرپل ذهاب دیدار کرد و گفت: خدمات رسانی به مَردم شریف سرپل‌ذهاب ادامه دارد.
خدمات رسانی به مَردم شریف سرپل‌ذهاب تداوم دارد

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی در پانزدهمین سفر شهرستانی خود به شهرستان سرپل‌ذهاب، در نشستی که با معتمدین این شهرستان در بقعه امام زاده احمد ابن اسحاق داشت، با مَردم این شهرستان دیدار و گفتگو کرد و به آنها قول داد، خدمات رسانی به مَردم سرپل‌ذهاب تا نقطه مطلوب و رفاه مَردم این شهرستان ادامه دارد.

انتخابات آگاهانه فرصت خوبی برای رشد و ترقی کشور است

استاندار کرمانشاه با اشاره به انتخابات سرنوشت ساز کشورمان در ۱۱ بهمن ماه سال جاری، اظهار داشت: انتخابات و مشارکت آگاهانه مَردم فرصت خوبی برای رشد و ترقی کشور است.

خدمات رسانی در کرمانشاه با تلاش جهادی ادامه دارد

مدیر ارشد استان کرمانشاه، از پیگیری تکمیل سامانه گرمسیری استان خبر داد و افزود: اقدامات خوب و زیادی برای تأمین آب، گاز و سایر زیرساخت‌های مورد نیاز مَردم در سرپل‌ذهاب صورت گرفته و خدمت رسانی به هوطنان این منطقه تا نقطه مطلوب با تلاش جهادی ادامه دارد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در سرپل‌ذهاب، گفت: تأمین آب پایدار روستایی و مطمئن یکی از مهمترین مواردی بود که از انتظارات به حق مَردم شریف این منطقه می‌باشد، که در راستای خدمات رسانی به مَردم این منطقه اقدامات زیادی برای تامین آب، گاز و سایر زیرساخت‌های مورد نیاز آنان صورت گرفته و خدمت رسانی تا نقطه مطلوب در این شهرستان با تلاش جهادی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: سرپل‌ذهاب نیز مانند سایر نقاط استان کرمانشاه، لیستی از مشکلات در کنار ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را دارد، که باید بر مشکلات آنها متمرکز شویم و یکی یکی در صدد رفع مشکلاتشان در جهت رفاه و آسایش مَردم این منطقه باشیم.

استاندار کرمانشاه یکی از ظرفیت‌های عظیم و مهم شهرستان سرپل‌ذهاب را سامانه گرمسیری عنوان کرد و گفت: اخیرا جلساتی در تهران برای پیگیری و تکمیل این پروژه برگزار شده است، و اولویت کار در این شهرستان به حساب می‌آید.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت زیارتگاه «بقعه احمدبن اسحاق» در این شهرستان، گفت: باید از مزایای مادی و معنوی همجواری با بقعه ایشان بهره ببریم.

مَردم در مسیر رشد و بالندگی کشور همراه یکدیگر هستند

این مسئول با اشاره به تعامل مثبت و کم‌ سابقه‌ای که بین مَردم و متولیان وجود دارد، گفت: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی، مَردم و مسئولان در مسیر رشد و بالندگی کشور همراه یکدیگر هستند.

کسی چشم ناپاک به آب و خاک کشور عزیزمان داشته باشد، ملت او را ادب می‌کند

صحرایی ادامه داد: الحمدالله شرایط فعلی کشور و استان کرمانشاه در مقایسه با سال‌های قبل از انقلاب بسیار خوب است، قبل از انقلاب شخص اول مملکت هیچ اراده و اختیاری از خود نداشت، امروز زیر سایه چتر امنیتی، که به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده به چنان اقتداری رسیده‌ایم، که هرکسی چشم ناپاکی به آب و خاک ایران داشته باشد، ملت او را ادب می‌کند.

مشارکت آگاهانه در انتخابات، یکی از پله های رشدو صعود کشور است

صحرایی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیش‌رو، گفت: برای افزایش اقتدار نظام و بهتر شدن و ارتقای شرایط، حضور مَردم در وقایع مهم و اثرگذار مانند: «انتخابات» بسیار مهم است، مشارکت آگاهانه در انتخابات یازدهم اسفند یکی از پله‌های رشد و صعود کشور و یک فرصت مغتنم است.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: به برکت جمهوری اسلامی شرایط برای نقش آفرینی مَردم در عرصه‌های تعیین سرنوشت کشور فراهم شده و مشارکت آگاهانه در انتخابات پیش رو یکی از پله‌های رشد و صعود کشور و یک فرصت مغتنم است، که همه باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.