پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18751
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ |
استاندار کرمانشاه مطرح کرد

انقلاب با نثار شهدا به ویژه در انتظامی عظمت و اقتدار دارد

استاندار کرمانشاه گفت: نظام و انقلاب اسلامی به پشتوانه شهدای والامقام به قدرتی بزرگ در منطقه و جهان تبدیل شده و در همه معادلات اثرگذار است.
انقلاب با نثار شهدا به ویژه در انتظامی عظمت و اقتدار دارد

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امروز در دیدار با خانواده شهید “شهریار بابایی”، ضمن تبریک شهادت این افسر وظیفه شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی به داشتن پلیس مقتدر و با صلابتی که چنین امنیت پایداری در جامعه ایجاد کرده است، افتخار می‌کند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه تردید نداریم در مجموعه پرافتخار انتظامی استان، صدها نفر دیگر مانند شهید بابایی با همین خصوصیات نمونه مانند شجاعت، غیرتمندی، ایثارگری، رشادت و سلحشوری وجود دارد، گفت: ماموران برای امنیت آفرینی، جان شیرین خود را فدای اسلام و انقلاب می‌کنند.

صحرایی با تاکید بر اینکه آنچه پلیس را از دیگر نهادها متمایز می‌کند وجود همین نیروهای مخلص و جان برکفی است که رشادت مندانه به نبرد با مجرمان، سارقان، قاچاقچیان می‌پردازند، تصریح کرد: پلیس در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه تقویت مجموعه انتظامی سبب ارتقا امنیت جامعه و متعاقب آن رشد، توسعه و پیشرفت کشور می‌شود، افزود: امنیت یک مقوله جمعی و فرابخشی است، که همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در آن مسئولیت و وظیفه دارند.

این مقام ارشد استان کرمانشاه یادآور شد: پلیس تنها متولی امنیت آفرینی در جامعه نیست و در این میان همه سازمان‌ها و ادارات نیز هر کدام بنا به موقعیت و شرایطی که دارند در این راستا مسئول و موظف به مشارکت در امنیت آفرینی و اقدامات پیشگیرانه هستند.

صحرایی با اشاره به اینکه نقش نیروی انتظامی در امنیت بخشی و امنیت آفرینی در جامعه غیرقابل کتمان بوده، تاکید کرد: می‌توان پلیس را در خط مقدم مقابله با مجرمان و ناامن کنندگان جامعه دانست، که شبانه روز برای امنیت کشور و آسایش شهروندان تلاش دارند.

این مسؤول از خانواده شهید بابایی نیز به نیکی یاد کرد و گفت: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند و بر همه مسئولان واجب است نسبت به تکریم آن‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/ت

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.