پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18746
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷ |
امام جمعه موقت کرمانشاه:

شهادت پلیس کرمانشاه حقانیتی بر مجاهدات نیروی انتظامی است

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: شهادت این پلیس وظیفه شناس حقانیتی بر تلاش مجاهدت نیروی انتظامی در برقراری امنیت است.
شهادت پلیس کرمانشاه حقانیتی بر مجاهدات نیروی انتظامی است

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه نماز جمعه این هفته کرمانشاه، به شهادت معزز “شهریار بابایی” از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اشاره و اظهار کرد: شهادت این مامور وظیفه شناس حقانیتی است بر تلاش مجاهدت گونه همه همکاران ایشان در بخشهایی مختلف که شبانه‌روز در حال تلاش و برقراری امنیت هستند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: این افسر وظیفه شناس پلیس برای مقابله با سوداگران قاچاق و آن هایی که برای دست یابی به مقاصد خود به هر اقدامی متوسل می‌شوند جان پاک خود را از دست داد تا بازهم رشادت و از خودگذشتگی ماموران انتظامی نمایان شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: در سال جاری تعداد زیادی از کارکنان پلیس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، تا تیر دشمنان برای ایجاد ناآرامی و خدشه دار کردن امنیت به سنگ بخورد.

این مسئول از همه مَردم برای حضوری باشکوه در مراسم تشییع پیکر شهید بابایی دعوت کرد و گفت: بی شک مَردم قدرشناس کرمانشاه با حضور خود در این مراسم ثابت می‌کنند که قدردان تلاش‌ها و مجاهدت ماموران انتظامی هستند.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.