پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18734
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰:۱۴ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه:

خانواده شهدا سرمایه انقلاب هستند/ قدردانی سردار حاجیان از مَردم انقلابی ثلاث باباجانی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از خانواده‌های معظم شهدا به عنوان سرمایه‌های انقلاب یاد کرد و گفت: این عزیزان با صبوری، مقاومت و از خودگذشتگی به همه ما درس ايثار دادند.
خانواده شهدا سرمایه انقلاب هستند/ قدردانی سردار حاجیان از مَردم انقلابی ثلاث باباجانی

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان در جریان سفر به ثلاث باباجانی و دیدار با خانواده شهید “محمد مصطفی زاده” اظهار داشت: شهدای والامقام ستارگان درخشان آسمان کشور هستند که با فداکاری و نثار جان پاک خود استقلال و آزادی را برای نظام و انقلاب به ارمغان آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر همین شهدا و به خاطر رشادت و از خودگذشتگی آن‌ها در رفیع ترین قله‌های جهان قرار دارد و همه دنیا به چشم یک قدرت بزرگ جهانی به کشورمان نگاه می‌کنند.

سردار حاجیان تصریح کرد: در این میان اجر و پاداش خانواده‌های معظم شهدا نیز کمتر از شهید عزیزشان نیست و بی‌تردید در نزد خداوند متعال جایگاه رفیع و بلند مرتبه‌ای دارند و می‌توانند بهترین الگو برای همه ما باشند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه دیدار با خانواده شهدا و دلجویی از آن ها را جزو اصلی‌ترین وظایف مسئولان کشور دانست و گفت: همه مسئولان در برابر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مسئول بوده و باید تلاش کنند، تا در کنار دیگر شهروندان، مشکلات آن‌ها نیز در اسرع وقت مرتفع شود.

این مسئول با قدردانی از همراهی همیشگی مَردم ثلاث باباجانی با انقلاب و نظام اسلامی، گفت: مَردم وفادار و شهیدپرور این دیار شایسته بهترین خدمات هستند و در این میان پلیس وظیفه خود می‌داند بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه کند.

گفتنی است، در این دیدار سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان با اهدای لوح و هدیه از خانواده شهید “محمد مصطفی زاده” تقدیر کرد.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.