پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18714
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ |
رئیس جهاد دانشگاهی کرمانشاه:

رویداد ملی نیشتمان در کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی کرمانشاه استان گفت: رویداد ملی نیشتمان اردیبهشت ماه سال آینده در استان برگزار می‌شود
رویداد ملی نیشتمان در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه: مسلم حدیدی در ششمین رویداد کار آفرینی نیشتمان (سرزمین یا دورهمی)، که به همت موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه و با همکاری پارک علم و فناوری پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های علامه طباطبایی جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، هدف از برگزاری این مراسم را بردن دانشجویان به سمت کارآفرینی عنوان کرد، که بعد از فارق التحصیلی کار آفرین شوند و هدف اصلی را کار آفرینی در جامعه دانست.

بیشتر شغل‌های سنتی کاربرد ندارد

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های هوش مصنوعی، افزود؛ بیشتر شغل‌های سنتی امروزه دیگر کاربردی ندارد، اگر ما بخواهیم در آینده کار آفرین باشیم بایستی به شغل‌های صنعتی و نو روی بیاوریم.

این مسئول با اشاره به اینکه از چند سال گذشته کاربردها را برای کارآفرینی شروع کرده‌ایم و در این رابطه ۱۶ جلسه کلاس گذشته شده است، تأکید کرد: کار آفرینی در حوزه کسب و کار می‌گوید خود شما می توانید تصمیم گیرنده برای آینده خودتان باشید.

حدیدی نیشتمان را به معنی کردی (سرزمین) و دور همی عنوان کرد و افزود: ما این را به عنوان یک فرهنگ ملی در نظر گرفته‌ایم، که برنامه‌ریزی شده در اردیبهشت ماه سال جاری شاهد برگزاری رویداد ملی «نیشتمان»، در کل کشور باشیم.

وی شرکت کنندگان در رقابتهای امروز را ۶ تیم که یک تیم از فنی و حرفه ای، یک تیم از دانشگاه علوم پزشکی و چهار تیم از جهاد دانشگاهی کرمانشاه بودند عنوان کرد و گفت: برای هر تیم هفت دقیقه تایم در نظر گرفته شده، تا در خصوص دستاوردهای خود توضیحات لازم را ارائه دهند.

تیم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اول شد

بر اساس این گزارش: تیم‌های شرکت کننده عبارت بودند از تخفیف شاپ، ریوزو، بیوتی اپ، همیار دانشجو از جهاددانشگاهی، Galen از دانشگاه علوم پزشکی وSTAFFING AGENCY از دانشگاه فنی حرفه‌ای بودند، که در اختتامیه با رای داوران تیم GALEN از دانشگاه علوم پزشکی اول و تیم STAFFING AGENCY دانشگاه فنی حرفه ای دوم و تیم ریوزو از جهاد دانشگاهی سوم شناخته شده، معرفی و تقدیر شدند.

همچنین داوران دو داور مدعو از دانشگاه رازی مهدی امیری پور «مدیر کار آفرینی و ارتباط با صنعت»، مهدی طلایی «مدیر مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه رازی»، فاطمه شاهرضایی «رئیس موسسه غیر انتفاعی جهاددانشگاهی» و علی اکبر والی «مدیر دفتر فنی و واحد انفور ماتیک سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، داوری این دوره را به عهده داشتند.

گفتنی است، ششمین رویداد کار آفرینی نیشتمان (سرزمین یا دورهمی) به همت موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه و با همکاری پارک علم و فناوری با معرفی سه گروه برتر و تجلیل از آنان خاتمه یافت.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.