پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18557
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۲۱ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه مطرح کرد

تسریع در رفع نقاط حادثه‌خیز کرمانشاه/ پلیس برای مَردم و پشتیبان جامعه است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی 16 نقطه حادثه‌خیز در شهر کرمانشاه، گفت: رفع این نقاط با حضور و مشارکت دستگاه های متولی سرعت خواهد گرفت.
تسریع در رفع نقاط حادثه‌خیز کرمانشاه/ پلیس برای مَردم و پشتیبان جامعه است

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه: سردار مهدی حاجیان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با اشاره به تدوین برنامه‌ای جهت بازدید میدانی مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان کرمانشاه از نقاط حادثه‌خیز این شهربا همراهی شهردار، معاون دادستان، مدیرفنی استانداری و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی به صورت میدانی از برخی نقاط بازدید صورت گرفت و تصمیمات خوبی برای رفع نواقص و مشکلات آن ها اتخاذ شد.

نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز خیر اقدام می‌شود

حاجیان با اشاره به درگذشت ۹۱ نفر در حوادثه ترافیکی درون شهری کرمانشاه طی هشت ماه سپری شده از سال‌جاری و رشد ۱۵ درصدی افراد جان باختگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: نمی‌توانستیم بی تفاوت بنشینیم و نظاره گر تلفات همشهریان خود باشیم، بنابراین تصمیم گرفتیم در بازدیدهای میدانی هرچه سریعتر نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز اقدام کنیم.

حاجیان با اشاره به شناسایی ۱۶ نقطه حادثه‌خیز در کرمانشاه، گفت: در بازدید صورت گفته از یکی دو نقطه مقرر شد شهرداری نسبت به نصب پل عابرپیاده، سرعت کاه و نصب نرده در وسط معابر به منظور جلوگیری از تردد عرضی شهروندان و عابران پیاده اقدام کند.

تاریکی و کم نور بودن برخی معابر علل وقوع سوانح رانندگی

فرمانده انتظامی استانکرمانشاه، تاریکی و کم نور بودن برخی معابر را از علل اصلی وقوع سوانح رانندگی برشمرد و افزود: برای حل این مشکل نیز شرکت توزیع برق استان برای اصلاح این موضوع قول مساعد داده است.

این مسئول با بیان اینکه پلیس به عنوان خادم مَردم و ضابط قانون، مشکلات و مطالبات آن ها را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد، گفت: خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی نیز همکاری خوبی با نیروی انتظامی دارند و همه متحد و متفق‌القول هستند تا کار اصلاح نقاط حادثه‌خیز هرچه سریعتر انجام گیرد.

آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مَردم می‌کنیم

این مسئول تأکید کرد: پلیس برای مَردم، از مَردم و پشتیبان و پناهگاه عموم مَردم است، من و همه همکارانم قول داده‌ایم که آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مَردم کنیم و در این راه مقدس با همه توان ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.