پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 1852
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ |
امروز انجام پذیرفت

تجدید میثاق هنرمندان کرمانشاه با شهدا در هفته هنر انقلاب اسلامی+تصاویر

هنرمندان سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در هفته هنر انقلاب اسلامی با آرمان و اهداف شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، مراسم غبارروبی مزار مطهر شهدا در هفته هنر انقلاب اسلامی، صبح امروز با حضور مسوولان و جمعی از هنرمندان و به همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد.

براساس این گزارش، شاعران، نویسندگان، خوشنویسان، طراحان و سایر هنرمندان سازمان بسیج هنرمندان استان همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و بزرگداشت سیدشهدای اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی با حضور در گلزار شهدا باردیگر در تجدید میثاق با اهداف و راه روشن شهدا هم قسم شدند.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: طبق برنامه ریزی از قبل تدوین شده، این مراسم در تاریخ ۲۲ فرودین سال جاری و با عنوان طرح “میعاد دوباره” از سوی این سازمان برگزار شد، همچنین هنرمندان باهدف غبارروبی مزار شهدای هنرمند انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم، دیدار هنرمندان با خانواده معظم و معزز شهدا، هنرمندان آزاده و جانباز اعلام آمادگی کردند.


همایون زین الدین یادآور شد: ویژه برنامه “ساعت قرار” با محوریت حضور هنرمندان بسیجی در مراسم سیاسی و عبادی نمازجمعه و اجرای برنامه های هنری در هفته هنر انقلاب اسلامی را نیز در هفته جاری اجرا خواهد شد.

 

گفتنی است، هنرمندان با حضور در گلزار شهدا و اهدای شاخه های گُل به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس (و زنده یاد آیت الله نجومی) ادای احترام کردند، چراکه این انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و برای توسعه و پیشرفت استان در همه عرصه های فرهنگی و اجتماعی با الگو از اسوه های ایثار و رشادت می توان در ادامه راه آنان و حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.