پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18376
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱ |
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

برنامه‌های هفته بسیج تشریح شد/ تجهیز پایگاه‌های مقاومت بسیج کرمانشاه

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در استان از تجهیز پایگاه‌های مقاومت بسیج کرمانشاه خبر داد.
برنامه‌های هفته بسیج تشریح شد/ تجهیز پایگاه‌های مقاومت بسیج کرمانشاه

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، عصر امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج و حمایت از مسلمانان فلسطین به ویژه غزه از تشریح بیش از سه هزار برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در استان خبر داد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به راهپیمایی میلیونی هموطنان در حمایت از مَردم مظلوم غزه در کشور و به ویژه آمریکا اشاره و تصریح کرد: دیگر دشمنان اسلام متوجه شدند فلسطین نگاه آزادی خواه دارد و نمی‌توانند با رژیم اشغالگر صهیونیستی کنار بیایند و اسرائیل به هر شکلی نمی‌تواند این شکست را جبران کند و با کشتار کودکان در غزه از کمک‌های مَردمی به آنان خودداری می‌کنند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه وعده قرآن ناطق و خداوند پیروزی ملت های هدفدار و باعزت است، حضور خوب هموطنان ایرانی به ویژه استان کرمانشاه همزمان با سایر کشورهای مسلمان جهان که در عرصه‌های جهادی و حمایت از مَردم فلسطین مثال زدنی دانست و افزود: دشمنان از هر حربه‌ای برای ایجاد وحشت در ملتها استفاده کردند، گفت: با این وجود نه تنها ملت غزه و نه ملت ما نترسیدند و محکم و سربلند ایستادند و نمایش اقتدار را نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه جنگ غزه به هر شکلی که به خاتمه برسد، یقینا عزتمندی بیشتر مَردم غزه را به همراه دارد و مقتدر بودن غزه در عین مظلومیت آنان است، گفت: غزه جهانی و محبوب تر شده و تجمعات و تظاهراتی که در سراسر دنیا نشان از قدرتمندی غزه و شرایط کنونی نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت داده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سردرگمی رژیم صهیونیستی و آمریکا برای مدیریت جنگ غزه و بسته شدن پرونده نتانیاهو با شکست مفتضح اسرائیل اشاره‌ و عنوان کرد: مسئله روشنگری در مورد جنگ غزه حائز اهمیت است و وظیفه فعلی ما تبیین در صحنه ماندن مَردم برای دفاع از شهروندان مظلوم غزه است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد شهدای استان و هفته بسیج مستضعفین، بیان کرد: در آستانه هفته بسیج قرار داریم و بسیج این الهام الهی بر دل امام خمینی(ره) و نگاه ویژه این مقام عظیم‌الشان بود، که امروز الحمدالله بر قله‌های عزت و اقتدار جهان ایستاده‌ایم و ملت ایران یکپارچه با یک نگاه و هدف و سلایق مختلف در یک مسیر هستیم و بسیج این تفکر اتحاد در کشور را ایجاد کرد.

این مسؤول با بیان اینکه امام(ره) بسیج را برای بیمه کرد و نظام را بنیان نهاد و این شجره طیبه توانسته انقلاب اسلامی را در طول بیش از چهل و چندسال گذشته در امان نگه دارد، یادآور شد: رشد و نمو بسیج از دوران دفاع مقدس شروع شد، لذا در جهان هیچگونه نهاد، تشکل و سازمان یا انجمنی همچون بسیج به لحاظ عده و عُده وجود ندارد، لذا فرمان امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مَردمی یک فتح الفتوح بزرگ بود و این درخت پرثمر انقلاب را بنا کرده است.

سردار ریحانی با اشاره به آغاز به کار هفته بسیج از ۲۹ آبان و خاتمه آن تا پنجم آذرماه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، گفت: برای بزرگداشت هفته بسیج بیش از سه هزار برنامه در سطح استان تدارک دیده شده، که ویژه‌برنامه نمایش اقتدار نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور در روز سوم آذر، دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پنجم آذر از مهمترین آنان است.

وی از افتتاح چند مرکز مشاوره ثابت در استان در شهرستان های کرمانشاه، کنگاور، اسلام آباد غرب و صحنه از جمله دیگر برنامه‌های مهم گرامیداشت هفته بسیج در استان کرمانشاه عنوان و بیان کرد: افتتاح چند مرکز مشاوره در مبحث مشاوره خانوادگی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در روستاها و بسترسازی اشتغالزایی، توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی، آزادسازی ۱۴۰۰ نفر از زندانیان از سال گذشته تاکنون با جرایمی چون مهریه، ورشکستگی و… توسط خیران نیک اندیش و به همت سپاه، برگزاری جشنواره‌های جهاد علم و فناوری، رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

سردار ریحانی با اشاره به برنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان برای تجهیز پایگاه‌های بسیج در استان کرمانشاه بیان کرد: تا آخر سال جاری همه پایگاه‌های مقاومت بسیج استان تجهیز و بازسازی خواهند شد و امکانات لازم را در اختیار خواهند داشت.

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.