پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18301
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ |
شهردار کرمانشاه خبر داد

کلنگ زنی شهربازی کرمانشاه تا آخر امسال

شهردار کرمانشاه از کلنگ زنی شهربازی کرمانشاه تا آخر امسال خبر داد و گفت: فاز اول اين طرح طی 18 ماه تکميل و به بهره‌برداری خواهد رسید.
کلنگ زنی شهربازی کرمانشاه تا آخر امسال

نادر نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از کلنگ زنی شهربازی کرمانشاه تا آخر امسال خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی برای پروژه شهربازی کرمانشاه تخصیص یافته و در سه فاز اجرا خواهد شد.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه فاز اول آن شامل نصب دستگاه‌های بازی است، افزود: ظرف یک سال تا یک سال و نیم بعد از کلنگ زنی پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و قابل استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در فاز‌های بعدی هم به دنبال راه‌اندازی مراکز تجاری در این مجموعه تفریحی هستیم، یادآور شد: این امر سبب می‌شود بتوانیم ارزش افزوده پروژه را افزایش دهیم.

نوروزی ادامه داد: دستگاه‌های به کار رفته در شهربازی کرمانشاه از وسایل بازی روز جهان بوده و قرار است دستگاه‌هایی از کشورهای  آلمان و کانادا  برای این پروژه وارد شهر شود.

شهردار کرمانشاه به توافق با سرمایه گذار پروژه شهربازی اشاره و بیان کرد: سرمایه‌گذار خوبی برای این پروژه پای کار آمده و سابقه اجرای چندین پروژه شهربازی را در کارنامه خود داشته است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Mehrda Amiri | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.