پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18294
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ |
رئیس کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای کرمانشاه:

برگزاری کنگره شهدا در کرمانشاه برکات فراوانی دارد

رئیس کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه گفت: برگزاری کنگره شهدا در استان قطعاً برکات مادی، معنوی و اقتصادی زیادی را به دنبال دارد.
برگزاری کنگره شهدا برکات فراوانی دارد

حمیدرضا امیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، با اشاره به اینکه، جنگ تحمیلی هشت ساله از کرمانشاه آغاز و در کرمانشاه خاتمه یافت، اظهار داشت: کمیته فضای مجازی طی دو تا سه ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و مصوبات خوبی هم داشته است.

رئیس کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه تأکید کرد: برگزاری کنگره شهدا در استان قطعاً برکات مادی، معنوی و اقتصادی زیادی را به دنبال دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه، این اولین رویداد با محوریت فضای مجازی می‌باشد، گفت: علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره فارق از در نظر گرفتن شرایط سنی می‌توانند به‌صورت تیم‌های سه تا پنج نفره در سایت Event.bsjmajazi.ir ثبت نام کنند.

تصویب برگزاری جشنواره به دستور استاندار کرمانشاه و با پشتیبانی سپاه

امیری با اشاره به اینکه تصویب این کنگره به دستور استاندار و با پشتیبانی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، استان کرمانشاه برگزار می‌شود، جوایز برای تیم‌های اول هر رشته را «یکصد میلیون ریال»، تیم‌های دوم «۷۰ میلیون ریال» و تیم سوم «۵۰ میلیون ریال»، عنوان کرد و افزود: تیم‌های برتر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/ر

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.