پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18278
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۴۲ |
معاون قضایی دادگستری کرمانشاه خبر داد

آغاز اقدامات دوجانبه دادگستری با امور اتباع و مهاجرین کرمانشاه

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه از اقدامات دو جانبه با اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری در استان خبر داد.
آغاز اقدامات دوجانبه دادگستری با امور اتباع و مهاجرین کرمانشاه

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، نیکزاد عباسی در جلسه کارگروه کنترل و ساماندهی اتباع خارجی استان، که در محل سالن جلسات دادگستری کرمانشاه با حضور حمزه سلیمانی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه و برخی از دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی برگزار شد، عنوان کرد: در ارتباط با اتباع بیگانه غیرمجاز ساکن در استان، معاونت قضایی،  اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه  کارهای دوجانبه ای را با اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه آغاز خواهیم کرد.

مهاجرین یا پناهندگان می‌بایست قواعد و مقررات کشور را محترم شمارند

عباسی افزود: طبق اصول و قواعد حقوق بین‌الملل و اسناد سازمان ملل پناهندگی، یکی از حقوقی است، که با رعایت تشریفات قانونی به رسمیت شناخته شده است، افرادی که تحت عناوین مهاجر یا پناهنده به کشوری وارد می‌شوند می‌بایست قواعد و مقررات حاکم بر آن کشور را محترم شمرده و به آن عمل کنند.

این مسئول تایید کرد: طبیعتاً کشور ما نیز نسبت به حضور اتباع خارجه ضمن احترام، رعایت قواعد و مقررات را الزامی دانسته و بر اجرای آن تأکید می‌ورزند.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه بیان داشت: چنانچه قواعد و مقررات رعایت نشود تهدیدات و آسیب‌هایی را به دنبال خواهد داشت، که دستگاه‌های امنیتی،قضایی و اجرایی به جهت پیشگیری از هرگونه آسیب اقدامات مقتضی و لازم را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ر

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.