پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18256
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱ |
هفته جاری انجام شد

بازدید میدانی شهردار منطقه ۷ کرمانشاه از شهرک معلم

شهردار منطقه هفت به همراه مدیران و معاونان، هیات امنا مسجد امام خمینی(ره) و جمعی از اهالی شهرک معلم از معابر و سطح منطقه بازدید میدانی به عمل آوردند.
بازدید میدانی شهردار منطقه ۷ کرمانشاه از شهرک معلم

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، شهردار منطقه هفت به همراه مدیران و معاونان، هیات امنا مسجد امام خمینی(ره) و جمعی از اهالی شهرک معلم از معابر و سطح منطقه بازدید میدانی به عمل آوردند.

براساس این گزارش، در این بازدید میدانی احسان کنعانی، شهردار منطقه هفت به همراه اهالی و معتمدین از سطح پارک امام خمینی(ره)، مسجد امام خمینی(ره)، بلوار عطار، خیابان های اصلی و فرعی بازدید کردند.

این مسئول پس از بازدید، دستورات لازم مبنی بر بازسازی سطح فضای سبز پارک اعم از (گل کاری، چمن کاری، هرس، روشنایی سطح پارک، ترمیم لوازم ورزشی)، لایروبی مجدد کانالهای اصلی و فرعی سطح خیابان ها، استقرار مخازن جدید درصورت تامین  بودجه مخازن، مسدودسازی ورودی های منتهی به بوستان امام خمینی(ره)  را در دستور کارقرار داد و به معاونان و مدیران نیز ابلاغ کرد.

کنعانی خاطر نشان کرد: جمع آوری اطلاعات کوچه‌های فاقد شناسه معابر و شناسایی کوچه‌ها مزین به نام شهدای گرانقدر، از طریق واحد روابط عمومی& صورت بگیرد و پس از تهیه تابلوهای شناسه در محل های از پیش تعیین شده، به منظور جلوگیری از سرقت احتمالی به صورت دیواری نصب شود.

شهردار منطقه هفت ادامه داد: همه شهروندان ساکن منطقه که جز خانواده شهدا می‌باشند می‌توانند، با در دست داشتن درخواست کتبی به واحد روابط عمومی جهت نامگذاری کوچه مورد نظر به نام خانواده شهدا گرانقدر و طرح در کمیسیون نامگذاری معابر اقدام کنند، تا پس از سیر مراحل قانونی و تصویب تابلو مورد نظر تهیه و در معابر مورد نظر نصب شود.

کنعانی به همراه  مدیران و مسئولان از کارگاه های خیریه ایی (“برکت محسنین” که توسط خانواده شهدا تشکیل شده و زمینه ساز اشتغال زایی خانواده‌های بی‌سرپرست شده که بتوانند با تهیه و فروش گامی استوار در جهت امورات خیریه بردارند)، بازدید به عمل آورد و از مسئولان و کارکنان این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ر

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.