پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 17896
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۴۷ |
شهردار کرمانشاه خبر داد

انجام مطالعات اولیه راه‌اندازی شهربازی جدید کرمانشاه

شهردار کرمانشاه گفت: فاز اول راه‌اندازی شهربازی کرمانشاه شامل انجام مطالعات و تهیه طرح انجام شده است.
انجام مطالعات اولیه راه‌اندازی شهربازی جدید کرمانشاه

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، نادر نوروزی از انتخاب سرمایه گذار برای اجرای طرح شهربازی خبر داد و گفت: فاز اول راه‌اندازی شهربازی کرمانشاه شامل انجام مطالعات و تهیه طرح انجام شده است.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه شهربازی کرمانشاه پیش ازاین به فردی واگذار شده بود که توانایی لازم برای راه اندازیطرح را نداشت، افزود: پس از سپری شدن روال قانونی شهربازی از وی خلع ید شده است.

وی بااشاره به انتخاب سرمایه گذار جدید برای اجرای طرح فوق، تصریح کرد: تاکنون سه جلسه کاری سرمایه گذار طرح  برگزار شده و توانایی وی برای انجام طرح بررسی شده، همچنین شهربازی کرمانشاه ۱۳/۵ هکتار مساحت دارد و نیازمند سرمایه گذاری سیصد میلیارد تومانی است.

این مسؤول با بیان اینکه قطعا اتمام راه‌اندازی پروژه تفریحی و سرگرمی شهربازی سه سال زمان می‌خواهد، عنوان کرد: در خصوص روند به طول انجامیدن تله کابین طاقبستان نیز انجام این برنامه متوقف شده، چراکه باید مجوز اجرای طرح را چندین نهاد مختلف صادر کنند و تا زمانی که این موضوع محقق نشود عملا شهرداری نمی‌تواند کاری انجام دهد.

نوروزی با بیان اینکه شهرداری درحال مکاتبه و منتظر نظر پایگاه جهانی طاقبستان و مجوز میراث فرهنگی است، اظهار داشت: در صورتی که مجوز صادر شود یقینا تله کابین در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.