پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 17888
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, ایران, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

تامین زیرساخت‌ گیت‌های گذرنامه‌ای در مرز بین‌المللی خسروی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: 58 گیت گذرنامه ای در مرز خسروی تجهیز شده و این آمادگی وجود دارد با توجه به افزایش تردد زوار از مرز خسروی ،این گیت‌ها بیشتر شود.
تامین زیرساخت‌ گیت‌های گذرنامه‌ای در مرز بین‌المللی خسروی

سردار مهدی حاجیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، اظهار داشت: ۵۸ گیت گذرنامه ای در مرز خسروی تجهیز شده و این آمادگی وجود دارد با توجه به افزایش تردد زوار از مرز خسروی ،این گیت‌ها بیشتر شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه کار ثبت نام گذرنامه‌های اربعین هم از هفته گذشته همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه آغاز شده است، تاکید کرد: تحویل گذرنامه‌ها هم کمتر از ۷۲ ساعت انجام می‌شود.

وی با یادآوری اینکه زائران برای دریافت گذرنامه اربعین به چهارراه راهنمایی مراجعه کنند، عنوان کرد: افزایش‌های گشت‌های جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی استان انجام و از شهرستان کنگاور تا نقطه صفر مرزی گشت جاده‌ای پلیس مستقر است.

این مسؤول تصریح کرد:پیش بینی می‌شود امسال حدود یک میلیون زائر از طریق مرز بین‌المللی خسروی به عتبات عالیات مشرف شوند و زیارت کنند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.