پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 17710
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ |
سرپرست اداره راهداری کرمانشاه خبر داد

ساخت ۴ پارکینگ در بزرگراه کربلا

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سرپل‌ذهاب: باهدف ایمنی تردد زوار عتبات عالیات در گردنه پاتاق، ۳ پارکینگ ایجاد شده است.
ساخت ۴ پارکینگ در بزرگراه کربلا

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، میلاد جسری، گفت: باهدف ایمنی تردد زوار عتبات عالیات در گردنه پاتاق، ۳ پارکینگ ایجاد شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سرپل‌ذهاب افزود: ارتقاء سطح ایمنی در مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی خسروی از ابتدای امسال در دستور کار قرار گرفت.

این مسؤول با تاکید بر ایمن سازی نقاط و مستعد وقایع، از اقداماتی که با اولویت ویژه در مسیر‌ عبور زائران در حال اجرا است از جمله ارتقاء روشنایی، نصب انواع تابلو و علائم ایمنی، نصب و تعمیر حفاظ‌های ایمنی همچون گاردریل، هندریل و نیوجرسی و… خبر داد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سرپل ذهاب به انجام تنظیم بسترحریم محور بزرگراه به‌صورت رفت و برگشت به‌طول ۳۰ کیلومتر، اشاره و تصریح کرد: نصب علائم کامپوزیت بر روی نیوجرسی و تعریض ۳ پل دیگر نیز در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.