پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 17694
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱ |
در اطلاعیه وزارت اطلاعات مطرح شد

کشف ارتباط جاسوسی صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید

وزارت اطلاعات از کشف ارتباط جاسوسی صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید خبر داد.
کشف ارتباط جاسوسی صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، وزارت اطلاعات طی اطلاعیه اعلام کرد: جنایت اخیر هتاکی به کلام الله مجید که در کشور سوئد و با حمایت تشویق‌آمیز پلیس آن کشور صورت گرفت، ابعادی فراتر از موارد مشابه پیشین داشت؛ بر این مبنا سربازان گمنام امام زمان (عج) به واکاوی اطلاعاتی در چند و چون آن اقدام پلید و تلاش برای شناسایی عناصر پشت صحنه‌ی آن پرداختند.

جمع‌آوری هدفمند اطلاعاتی از کانون‌های مرتبط با آن فتنه و تطبیق یافته‌های اولیه با مخازنِ اطلاعاتی موجود، نخستین سرنخ‌های منشأ فتنه‌ پراکنی را آشکار کرده؛ بر مبنای اطلاعات موثق به دست آمده، «سلوان مومیکا» فرد هتاک به ساحت قرآن کریم، متولد سال ۱۹۸۶ در عراق بوده و در سال ۲۰۱۹ به استخدام سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی درآمده است.

وی که در منطقه‌ اقامت پیشین خود در عراق به ناهنجاری اشتهار داشت، همان جنایات و سوابق سوء خود را به‌عنوان کارنامه‌ی مطلوب صهیونیست‌ها ارائه می‌کند و مورد استقبال آن‌ها قرار می‌گیرد، وی پس از آن، نقش عمده‌ای در جاسوسی از جریان مقاومت و پیشبرد پروژه‌ی تجزیه‌ عراق ایفا می‌کند.

اقامت در سوئد را به‌عنوان دستمزد خیانت‌هایش به ملّت عراق و امّت اسلام، از صهیونیست‌ها مطالبه و دریافت می‌کند؛ پس از اقامت در سوئد، مزدوری خویش برای رژیم غاصب را در قالب مأموریت‌های متناسب با شرایط و دسترسی‌های جدیدش ادامه می‌دهد.

اطلاعیه می‌گوید: از آن جمله است در هفته‌های اخیر و به‌دنبال برنامه‌ریزی رژیم صهیونیستی برای سرکوب مقاومت مشروع مَردمی در مناطق اشغالی ۱۹۶۷ و ساحل غربی رود اردن، همزمان این عنصر خیانت‌پیشه، پروژه‌ای ملحدانه را به اجرا می‌گذارد.

گفتنی است، برگزاری نمایش مزحک هتک حرمت از مصحف شریف، دقیقاً با هدف ایجاد موج رسانه‌ای غالب و به حاشیه راندن اخبار جنایات هولناک و گسترده‌ی رژیم صهیونیستی در ساحل غربی به‌ویژه جنینِ مظلوم و سرافراز طراحی و اجرا شد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.