پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 17638
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۵۵ |
نامه قالیباف درباره لایحه حجاب در پاسخ به همسر شهید:

مجلس برخوردهای بازدارنده بجا برای مروجین بی حجابی لحاظ می‌کند

رئیس مجلس شورای اسلامی: به زودی شاهد بررسی لایحه ای جامع برای حجاب و عفاف در مجلس خواهیم بود.
مجلس برخوردهای بازدارنده بجا برای مروجین بی حجابی لحاظ می‌کند

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به همسر شهید باب الخانی، گفت: خواهر گرامی سخنان شما را شنیدم. به شما حق می‌دهم که نگران تاخیر در تصویب قانون برای حجاب باشید ولی در نظر بگیرید که ساده‌ترین کار برای ما تصویب چند روزه لایحه دولت بود، اما قبول کنید پیرامون لایحه انتقادات جدی وجود دارد.

بی‌توجهی به بنیان خانواده، ندیدن علت اصلی وضعیت اسفبار موجود و تردیدها درباره میزان بازدارندگی موثر مخصوصا درباره سلبریتی‌ها، هنجارشکنان و مروجین بی‌حجابی در فضای مجازی اشکالاتی بود که در نقد لایحه دولت مطرح می‌شود و در کنار آن باید قانونی تدوین شود، که جامعه را دوقطبی نکرده و نوجوانانی که از روی غفلت و نه غرض‌ورزی، دچار خطا می‌شوند را مجرم نکند.

اگر این موارد در قانون تعیین‌تکلیف نشود، قانونی ناکارآمد تصویب شده و مجلس با رفتاری سیاسی صرفا توپ بی‌حجابی را به میدان فراجا می‌اندازد.‌

اطمینان می‌دهم با برگزاری جلسات کارشناسی حتی یک روز در تصویب قانون تاخیر نخواهیم داشت و به زودی شاهد بررسی آن در مجلس خواهید بود.

به شما اطمینان می‌دهم که من پیرو همان مرام رهبر انقلاب هستم، که بی ذره‌ای انفعال بی‌حجابی را حرام شرعی و سیاسی اعلام کردند و در کنار آن، دختران کم‌حجاب را مخالف انقلاب و دین نمی‌دانند. به فضل الهی، قانونی تصویب خواهد شد، که با عقلانیت انقلابی این دو رویکرد را، با مصوبات ایجابی مؤثر در کنار برخوردهای بازدارنده بجا لحاظ خواهد کرد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.