پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 17488
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ |
با حضور جمعی از معلمان انجام شد

تجلیل برگزیدگان “کار سوق کشوری استعداد‌های درخشان” در کرمانشاه

برگزیدگان نخستین کار سوق کشوری صدا، دوربین و سمپادسازمان ملی استعداد‌های درخشان که ویژه دبیران دوره اول متوسطه است در کرمانشاه تجلیل شدند.
تجلیل برگزیدگان “کار سوق کشوری استعداد‌های درخشان” در کرمانشاه

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، برگزیدگان نخستین کار سوق کشوری صدا، دوربین و سمپادسازمان ملی استعداد‌های درخشان که ویژه دبیران دوره اول متوسطه است در کرمانشاه تجلیل شدند.

براساس این گزارش، ۲۸ معلم برگزیده کشوری در نخستین کارسوق مدارس استعداد‌های درخشان کشور، از بین ۱۷۰۰ شرکت کننده در این دوره ۶ ماهه انتخاب و معرفی شدند.

یاوری در این مراسم اظهار داشت: کارسوق به زبان ساده یعنی گذار از شیوه‌های تدریس سنتی به روش‌های نوین و خلاقانه در فرایند آموزشی که در آن معلم تنها آموزش دهنده صرف نیست و می‌تواند هم بیاموزد و هم آموزش دهد.

معاون برنامه ریزی و رئیس سازمان استعداد‌های درخشان کشور با اشاره به اینکه پیش از این مخاطبان برنامه‌ها در این حوزه دانش آموزان بودند، عنوان کرد: درتجربه تازه برنامه‌های آموزشی پژوهشی و عملیاتی برای معلمان در کارسوق انجام خواهد شد.

پرهیز از بخشی نگری و عملکرد جزیره‌ای و همچنین رعایت دو اصل هماهنگی و همکاری در مدیریت برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها در دستور کار متولیان آموزش و پرورش قرار گرفته است.

گفتنی است، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و رویکرد تربیتی متوازن دانش آموزان موضوعی بود که مدیر آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.