پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 17032
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ |
همزمان با سراسر کشور:

زنگ “سپاس معلم” در کرمانشاه طنین انداز شد

آیین زنگ "سپاس معلم" در دبیرستان دخترانه استعداد‌های درخشان شهر کرمانشاه همزمان با دیگر مناطق نواخته شد.
زنگ “سپاس معلم” در کرمانشاه طنین انداز شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، سلمان محمدی در مراسم زنگ سپاس معلم با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی استاد مطهری، گفت: امام خمینی(ره) در زمان شهادت استاد مطهری، ایشان را جزوی از وجود خود خطاب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه کتاب هایی که استاد مطهری نوشته است پس از سالها هنوز تازگی دارد، گفت: نسل جوان مشتاق به مطالعه و خواندن آن است و الگوبرداری می‌کنند.

محمدطیب صحرایی نیز در این مراسم، گفت: تعلیم و تربیت زیرساخت اصلیِ سعادت ملّت و پیشرفت کشور است و باید بیشتر با حساسیت مدنظر باشد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مسئولیت پذیری و متعهد بودن نکته مهم و یک ویژگی بسیار با اهمیت برای ساختن آینده کشور و جامعه است، افزود: باید معلمان در آموزش آن به دانش آموزان بسیار تلاش کنند.

وی تاکید کرد: برعهده معلمان است، که شاگردان را با آگاهی تربیت کنند، لذا مزد معلم مستقیما به دست خداوند است و جز عشق چیز دیگری نمی‌تواند توجیه کار معلمی باشد، هرچند حمایت ویژه و نظارت بر کار آنان نیز از وظایف دولت خواهد بود.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.