پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 17027
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ |
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ارتش در اوج آمادگی دفاعی و نظامی قرار دارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به توان داخلی و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، در  آمادگی و قدرت دفاعی و نظامی کامل قرار دارد.
ارتش در اوج آمادگی دفاعی و نظامی قرار دارد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، امیرکیومرث حیدری از تیپ ۳۵ نیرو مخصوص واکنش سریع ارتش بازدید به عمل آورد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید با اشاره به دستاورد‌های مهم ارتش در عرصه‌های متعدد کشور، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به توان داخلی و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، در آمادگی و قدرت دفاعی و نظامی کامل قرار دارد و با قدرت پیش خواهد رفت.

این مسؤول ادامه داد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه مرز‌های کشور مستقر هستند و همچنان عقاب آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید را دارند و اجازه کوچکترین تحرکی به دشمنان داخلی و خارجی نخواهند داد.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: با اجازه فرمانده کل قوا برنامه‌ریزی برای ساخت و تحویل واحد‌های مسکونی شخصی و سازمانی انجام شده است و در دستور کار ما قرار دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: با توجه به شعار مهار تورم ورشد تولید در سال ۱۴۰۲، ارتش برای تحقق این امر در کنار واحد‌های تولیدی خواهد بود و آمادگی لازم را دارد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.