پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 16604
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۲۵ |
استاندار کرمانشاه:

مدیران تحقق شعار سال را عملی کنند

استاندار کرمانشاه گفت: مدیران استان باید در اجرایی شدن تحقق شعار سال به جد بکوشند.
مدیران تحقق شعار سال را عملی کنند

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در نخستین نشست شورای اداری استان در سال جدید که همزمان با سراسر کشور به ریاست رئیس جمهور و به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، گفت: مدیران استانی باید در اجرایی شدن تحقق شعار سال به جد کوشا باشند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: آنچه رهبر معظم انقلاب در آغاز سال نو به عنوان شعار سال تعیین کردند در واقع یک هدف و راهبرد عالمانه برای پیشرفت کشور است، که بایست عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه کشور برای کاهش مشکلات موجود در حوزه اقتصاد و معیشت مَردم نیازمند مهار تورم و رشد تولید است، تصریح کرد: در استان کرمانشاه به دلیل نرخ بالای بیکاری و تورم، این نیاز بسیار مهم‌تر و ملتزم چاره اندیشی است.

صحرایی با اشاره به اینکه در سطح کرمانشاه باید با کار و تلاش جهادی به سمت تولید و اشتعال بیشتر در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، تجارت و بازرگانی، صنعت و گردشگری و خدمات گام برداشت، افزود: تولیدکنندگان باید در عمل حمایت شوند، چراکه فن سخنوری را همه بلدیم.

این مسؤول ادامه داد: ضرورت توجه به فرهنگ و هویت اسلامی و دینی در همه برنامه‌ها و طرح‌ها مورد تاکید است و برنامه‌ها، طرح‌ها و پروژه‌هایی که در حوزه‌های فرهنگی، هنری، کشاورزی، صنعتی، گردشگری در سطح استان کرمانشاه برگزار می‌شود باید یک پیوست فرهنگی و هویتی داشته باشد و آرم استانداری نیز بر آن نمایان شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه خدمت عالمانه و صادقانه باید در همه عرصه‌های مدیریتی، خدماتی و کارشناسی تقویت شود، خاطرنشان کرد: اشتغال اولویت اول استان است و باید از هر ظرفیت و عرصه‌ای برای تقویت تولید و اشتغالزایی استفاده کرد.

این مسؤول اظهار داشت: اطلاع رسانی خدمات نظام در قالب جهاد تبیین، امری ضروری بوده و مَردم باید از خدمات گسترده دولت در حوزه‌های مختلف اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.