پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 16598
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, گفتگوها, ورزشی, ورزشی تاریخ انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹ |
سرپرست فرهنگی شهرداری کرمانشاه:

طرح ورزشی “قهرمان محله”در کرمانشاه برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از اجرای طرح "قهرمان محله"در قالب مجموعه مسابقات ورزشی محلات شهر خبر داد.
طرح ورزشی “قهرمان محله”در کرمانشاه برگزار می‌شود

حسین جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از اجرای مجموعه مسابقات ورزشی محلات شهر با عنوان «قهرمان محله» در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و شناسایی استعدادهای ورزشی محلات برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه قبلا همه ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش، شروع کارشان از همین زمین‎های خاکی حاشیه شهرها و روستا ها بود، افزود: آنان تا مراحل بالای قهرمانی می‎رسیدند، اما امروزه تقریبا این طرح به خاطره‎ها پیوسته بود.

وی ادامه داد: اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در ماه رمضان، مسابقاتی را تحت عنوان قهرمان محله و با هدف احیای ورزش محلات برپا کرده است.

جلیلی با بیان اینکه ورزش محلات یکی از پرطرفدار ترین مقولات محسوب میشد و سکوی پرش بسیاری از قهرمانان و پهلوانان بود، تصریح کرد: در این راستا طرح “قهرمان محله” را همزمان با بهار معنویت و در قالب مجموعه مسابقات ورزشی محلات اجرایی کردیم و در آینده نیز ادامه دارد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: این مسابقات به صورت انفرادی و تیمی در رشته‌های مختلف ورزشی همچون مینی فوتبال، تنیس، شطرنج، داژبال، روپایی، هد زنی، طناب زنی و هولا هوپ اجرا می شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه ترغیب هر چه بیشتر شهروندان به چنین ورزش هایی، پیامدهای خوبی برای شهر دارد، گفت: با برگزاری این طرح، استعدادهای ورزشی محله ها نیز شناسایی می شوند و زمینه معرفی افرد مستعد برای قهرمان پروری به خوبی فراهم خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید با توجه جدی به ورزش محلات، سعی کنیم با بردن تحرک و نشاط به درون خانواده ها، جامعه ای سالم و پویا داشته باشیم، یادآور شد: در عین حال بایست از دل آن به ورزش قهرمانی هم برسیم، چراکه ورزش محلات بستری مناسب در رسیدن به ورزش حرفه‌ای خواهد بود.

جلیلی با اشاره به اینکه هدف ما، محلات کم برخوردار و محروم شهر است، گفت: با توجه به محرومیت هایی که در این منطقه وجود دارد، این جشنواره، بهانه‌ای می‌شود تا اعضای خانواده ها در محیطی امن و با تفریحات سالم، دور هم جمع باشند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: آن چه که حائز اهمیت است، برگزاری جشنواره‌هایی در این سطح به نوبه خود بوده که سبب ارتقای سطح زندگی و فرهنگ شهروندان خواهد شد و آنها را با تفریحات سالم آشنا می‌کند.

این مسؤول بیان کرد: این مسابقات در هشت رشته و از ۱۴ فروردین ماه جاری شروع می‌شود و از هنرمندان مطرح در حوزه کودک و نوجوان نیز برای ترغیب این قشر استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.