پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 1655
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شعر و ادبیات, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵ |
امروز انجام پذیرفت

دیدار شاعران کرمانشاه با استادمحمدجواد محبت+تصاویر

اساتید و شاعران جوان استان کرمانشاه با استادمحمدجواد محبت شاعر برجسته و پیشکسوت استان و کشور دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی شهر روشن از کرمانشاه، جمعی از شاعران جوان و پیشکسوت استان کرمانشاه عصر امروز با استاد محمدجواد محبت برای عرض ادب و ارادت به محضر این شاعر برجسته انقلابی و چهره مطرح و پیشکسوت کشوری دیدار کردند.
براساس این گزارش، هنرمندان شاعر در این محفل گرم و صمیمی با کسب تجربه و ارائه آثار هنری (شعر) خود در پیشگاه استاد محبت از بیانات و نظرات ارزشمند این چهره مطرح کشور بهره مند و مستفیض شدند.

شاعران استان کرمانشاه در طول سال به ویژه در اوایل سال جدید برای تبریک سال نو (باهماهنگی) و دیدار با این هنرمند ارزشی در استان بازدید دارند و جویای احوال این شاعر گرانقدر می شوند.
استاد محمدجواد آثار شعر فاخر و ارزشمندی را تا امروز به چاپ رسانده اند که از معروف ترین کتاب این هنرمند کشوری می توان به اثر “آواز نت قناری ها” اشاره کرد.

گفتنی است، در این محفل شعر، استاد ارجمند “محمدجواد محبت”، استاد حسین احمدی محجوب، استاد نوروز قادری، آقایانحجت مولایی فر، جلیل جهانسوز، پوریا منصوری و نیز خانم ها پروین جعفری و فاطمه زهرا تکلف پور(روشنک) به شعرخوانی پرداختند.


پایگاه خبری شهر روشن، برای استادمحمدجواد محبت و سایر هنرمندان و شاعران ارزشمند استان و کشور آرزوی سلامتی، موفقیت و سرافرازی در راستای پیشرفت و توسعه ادبیات غنی شعر فارسی و محلی را دارد و امیدوار است مسوولان از این سرمایه های ادبی منطقه در مسیر بهبود و ترویج ادبیات بیشتر تلاش کنند و همچنین همه ارگان های اجرایی و فرهنگی برای معرفی هنرمندان به عنوان چهره های جوان و مستعد اهتمام لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.