پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1649
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ |
به خاطر اطلاع رسانی مناسب در بحران سیل:

استاندار کرمانشاه از تلاش خبرنگاران قدردانی کرد

استاندار کرمانشاه طی پیامی از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران رسانه‌های استان در پوشش خبری فعالیت‌ها و اقدام‌های صورت گرفته در مدیریت بحران سیل و بارندگی‌های اخیر قدردانی کرد. 

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از  کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه طی پیامی از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران رسانه‌های استان در پوشش خبری فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در بحران بارندگی‌های اخیر قدردانی کرد.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«جوامع امروز، بیش از هر زمان دیگری مرهون تلاش فعالان عرصه‌ خبر و اطلاع‌رسانی ا‌ست؛ آنانی که بدون هیچ چشم‌داشتی، آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده‌اند. انسان‌های آزاده‌ای که ضمن حفظ حرمت قلم، برای دستیابی به حقیقت و تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند؛
شما خبرنگاران عزیز، در اطلاع‌رسانی به موقع به مردم شریف استان در سامانه بارشی اخیر، با تلاش شبانه‌روزی و همت خستگی‌ناپذیر خویش بر آن شدید تا برنامه‌ها و اقدام‌های صورت گرفته در استان کرمانشاه را به اطلاع مردم برسانید و به نیکی، حق مطلب را ادا کردید که دستاورد آن عبور موفقیت‌آمیز مجموعه مردم و مسؤولان از آن روزهای دشوار و طاقت‌فرسا بود که نمودهای این همدلی در سطوح ملی نیز مورد اشاره قرار گرفت.
به پاس رسالت قلم و فعالیت‌های صادقانه و کوشش‌های بی‌شائبه و بی‌دریغی که شما تلاشگران عرصه‌ خبر و اطلاع‌رسانی مبذول داشته‌اید، همت والای شما در انعکاس اخبار، اطلاعات و اطلاع رسانی خدمات مسؤولان را می‌ستایم و بر خود وظیفه می‌دانم از سعی و تلاش تمام خبرنگاران رسانه‌های استان اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و پایگاه‌های خبری، مطبوعات محلی و سراسری و فعالان فضای مجازی تقدیر و تشکر نمایم.
در پایان ضمن قدردانی مجدد از تک‌تک شما تندرستی، سعادت و موفقیت شما را، از خداوند متعال خواهانم.»
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.