پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 1636
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶ |
مدیرکل اوقاف کرمانشاه خبر داد

خدمات رسانی اوقاف کرمانشاه به سیل زدگان لرستان با استقرار در پُلدختر+تصاویر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از استقرار در پلدختر از توابع لرستان به منظور خدمات رسانی به سیل زدگان در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی شهر روشن از کرمانشاه، حجت الاسلام عباسیان مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان برای خدمات رسانی در مناطق سیل زده در لرستان راهی پلدختر شد تا از نیازمندی های این منطقه بازدید کرده و اقدامات لازم را به عمل بیاورد.

حجت الاسلام عباسیان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با همه تجهیزات در راستای کمک به سیل زدگان لرستان خدمت رسانی می کند، گفت: با راه اندازی آشپزخانه در شهرستان پلدختر روزانه بیش از ۵ هزار غذای گرم در اختیار آسیب دیدگان از سیل در پلدختر قرار می گیرد.

 
این مسوول با بیان اینکه این غذاها از محل موقوفات و در راستای اجرای نیت واقفین خیراندیش این دیار تهیه می شود، ادامه داد: این غذاها را در اختیار هلال احمر مستقر در منطقه قرار می دهیم تا به موقع و در اسرع وقت به آسیب دیدگان این استان برسانند.

وی با اشاره به اینکه اداره اوقاف کرمانشاه همه تلاش خود را در راستای کمک به آسیب دیدگان شهرستان پلدختر و دیگر شهرستان های آسیب دیده به کار خواهد گرفت، افزود: همه ما موظف به همدردی و امدادرسانی به هموطنان در شرایط بحرانی برای تسکین آلام آنان و کسب رضایت خداوند متعال برای آبادانی هرچه بیشتر کشور هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اظهار داشت: اقلام و غذاهای گرم به صورت روزانه تهیه و تا آخرین مرحله امدادرسانی بین سیل زدگان در این منطقه توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.