پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 1580
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ |
فرمانده لشکر ۲۹ سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

سپاه کرمانشاه امکانات خود را به لرستان اعزام کرد

پیرو دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص اعزام نیروهای نظامی برای کمک رسانی به مردم سیل زده، لشکر ۲۹ حضرت نبی اکرم (ص) سپاه استان کرمانشاه تمامی امکانات خود از قبیل تجهیزات ترابری سنگین و نیمه سنگین را به استان لرستان اعزام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، سردار احمدی پور در خصوص اعزام نیروهای لجستیکی سپاه کرمانشاه به لرستان، اظهار داشت: نیروهای سپاه همواره در تمامی صحنه‌هایی که مردم نیازمند یاری باشند تمام قد وارد خواهد شد.
فرمانده لشکر ۲۹ حضرت نبی اکرم (ص) سپاه استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم سیل زده در تمامی نقاط کشور اطمینان داشته باشند پاسداران این مرز و بوم تا آخرین لحظه در کنارشان خواهند بود.
وی خاطر نشان کرد: نیروهای عملیاتی و آموزش دیده این لشکر تحت اوامر فرماندهی کل قوا نسبت به انجام وظایف الهی و انقلابی خود عمل نموده و هیچگاه مردم را در بحران‌های موجود تنها نخواهد گذاشت.
این مسوول افزود:: مردم عزیز ما بدانند مرزهای استان کرمانشاه نیز در امنیت کامل اداره می‌شود و با توجه به حوادث متاثر از سیلاب هیچ خدشه‌ای به امنیت ما وارد نخواهد شد.
احمدی پور تاکید کرد: دشمنان هم بدانند این ملت پوست و خونشان با مقاومت عجین شده و اینگونه اتفاقات نیز به فضل الهی و با رهبری داهیانه علمدار انقلاب به سرعت در مسیر اصلاح و بازسازی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.