پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 15682
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹ |
شهردار کرمانشاه خبر داد

برگزاری شب فرهنگی کرمانشاه در برج میلاد

شهردار کرمانشاه از برگزاری شب فرهنگی کرمانشاه در برج میلاد تهران خبر داد.
برگزاری شب فرهنگی کرمانشاه در برج میلاد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، نادر نوروزی در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های شب فرهنگی با اشاره به برگزاری شب فرهنگی کرمانشاه در تهران، گفت: در مراسم شب فرهنگی کرمانشاه، ظرفیت‌های گردشگری ،اقتصادی وفرهنگی استان کرمانشاه با هدف جذب سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف معرفی خواهدشد.

شهردار کرمانشاه گفت: این مراسم چهارشنبه پنجم مرداد سال جاری در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، همچنین کار‌های خوبی در حوزه معرفی کرمانشاه در تهران با شکل گیری خانه کرمانشاه، حسینیه و مساجد کرمانشاهیان باهدف نمود ظرفیت‌های کرمانشاه در کشور انجام شده است.

وی جلب مشارکت و انتقال تجربیات کرمانشاهیان در حوزه‌های مختلف در پیشرفت کرمانشاه موثر است و افزود: شب‌های فرهنگی فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در ظرفیت‌های کرمانشاه است.

نوروزی با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های اقتصادی، گردشگری و فرهنگی کرمانشاه از برنامه‌های این شب خواهد بود، عنوان کرد: دستاورد برگزاری این شب باید ارتقاء کرمانشاه در حوزه‌های مختلف به ویژه فرهنگی باشد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.