پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 15657
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷ |
از امسال:

۱۰ میلیون مترمربع پارچه‌ در شرکت کرپ ناز کرمانشاه تولید می‌شود

همزمان با بازسازی و نوسازی ماشین آلات شرکت کرپ ناز کرمانشاه تولید این کارخانه قدیمی روی غلتک افتاده و قرار است در حوزه صادرات هم فعال شود.
۱۰ میلیون مترمربع پارچه‌ در شرکت کرپ ناز کرمانشاه تولید می‌شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، همزمان با بازسازی و نوسازی ماشین آلات شرکت کرپ ناز کرمانشاه تولید این کارخانه قدیمی روی غلتک افتاده و تولید پارچه‌های نقش برجسته با عرض ۲ متر و بیست سانتی متر از مهمترین ویژگی‌های دستگاه‌های جدید است.

پس از چند سال رکود، اما سال ۹۸ با واگذاری آن به بخش خصوصی، تولید انواع پارچه‌های مانتویی، روسری، شال، پیراهنی، شلوار، مقنعه والوان از سرگرفته شد.

طی بیست و هشتمین سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان کرمانشاه بانو خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از این کارخانه بازدید کرد و در جریان مشکل توقیف ۱۲ دستگاه بافندگی این مجموعه در گمرک قرار گرفت.

طبق دستور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مشکل توقیف دستگاه‌های بافندگی این مجموعه مرتفع شده و قرار است با دستگاه‌های جدیدی که از گمرک ترخیص شده یک خط جدید به ظرفیت ۱۰ هزار مترمربع در روز راه اندازی شود.

بعد از واگذاری این شرکت به بخش خصوصی تاکنون ۳۵۰ میلیارد تومان برای نوسازی ماشین‌آلات و خرید مواد اولیه هزینه شده و قرار است محصولاتی که در این مجموعه تولید می‌شود به کشور‌های روسیه وعراق صادر شود.

گفتنی است، شرکت کارخانجات کرپ ناز کرمانشاه با بیش از ۲۵ سال قدمت در هفت کیلومتری هرسین قرار دارد و هم اکنون ۲۱۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.