پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 15651
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴ |
در سفر رئیس جمهور:

اجرای ۲۷ طرح زیربنایی کرمانشاه تصویب شد

۲۷ طرح با اولویت اقدامات ضروری، زیربنایی و اثرگذار با نگاه به آینده درشهرستان‌های غربی استان کرمانشاهدر سفر رییس جمهور تصویب شد.
اجرای ۲۷ طرح زیربنایی کرمانشاه تصویب شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، ساخت و نوسازی راه‌ها، تکمیل پایانه مرزی سومارو برخورداری قصرشیرین وگیلانغرب از سامانه گرمسیری از جمله طرح‌های زیربنایی مصوب شده‌ در سفر رئیس جمهور است.

براساس تفاهم نامه با وزارت راه ۲۰۶ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت راه‌های سه شهرستان اختصاص یافته که عملیات اجرایی آن نیز شروع شده، همچنین از اختصاص و موافقت ابلاغ ۱۸۰ میلیاردتومان تسهیلات بانکی برای تکمیل جاده گیلانغرب به سومار در محور زله زرد از دیگر موارد است.

به گفته نماینده شهرستان‌های قصرشیرین گیلانغرب وسرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی، طی درسفر دولت به کرمانشاه موافقت شد تا دو گروه از وزارتخانه‌های صمت و کار امکان ایجاد سرمایه گذاری متناسب با ظرفیت‌های گیلانغرب را بررسی کنند.

عملیاتی شدن موضوع کوله بری به منظور برخورداری ساکنان شهرستان‌های مرزی از این مزایا با توافق مجلس و دولت نهایی شده و بزودی اجرایی می‌شود.

فرماندار، امام جمعه و مدیران آموزش وپرورش گیلانغرب و گواور نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه آموزش وپرورش و ارائه مشکلات حوزه‌های مرتبط درحوزه‌های عمرانی بر رفع مشکل کمبود فضا‌های آموزشی و وجود ۱۵ مدرسه کانکسی در این شهرستان و لزوم راه‌اندازی تردد مسافر از مرز سومار تاکید داشتند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.