پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 15041
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, ایران, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار, ویژه تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ |
مسؤول بهداشت محیط کرمانشاه:

فاصله اجتماعی در اتوبوس بین شهری کرمانشاه رعایت نمی‌شود

مسؤول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: فاصله اجتماعی در اتوبوس بین شهری کرمانشاه رعایت نمی‌شود.
فاصله اجتماعی در اتوبوس بین شهری کرمانشاه رعایت نمی‌شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، بهمن خدادادیان گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در هنگام فروش بلیط اتوبوس در پایانه‌های مسافربری رعایت می‌شود ولی هنگام خارج شدن از شهر رانندگان اتوبوس در بین راه مجدد به ازای صندلی‌های خالی مسافر سوار می‌کنند.

مسؤول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: همه رانندگان بین شهری و درون شهری و اصناف می‌بایست در سامانه امید به نشانی asnaf.moi.ir ثبت نام کرده و کد کیو. آر دریافت کنند.

وی تصریح کرد: آن دسته از اصنافی که در این سامانه ثبت نام نکرده و وضعیت واکسیناسیون و دستورالعمل‌ها را رعایت نکنند به آن‌ها اخطار داده شده و در صورت تکرار مجدد مطابق قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

خدادادیان گفت: متوقف شدن پرداخت‌ها و گردش‌های مالی و پلمب به مدت یک ماه بعد از اخطار به صنف مورد نظر انجام گرفته و رفع پلمب تنها با تاییدیه بهداشتی انجام می‌گیرد.

این مسؤول ادامه داد: همه افراد حقیقی و حقوقی هنگام خارج شدن از شهر باید به سایت omid.qov.ir برای دریافت کارت واکسن دیجیتال مراجعه کرده و در این سامانه پلاک خودرو و مسیر تردد خود را ثبت کنند.

مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: در طرح نهایی هوشمند کارمندان موظف هستند، که وضعیت واکسیناسیون خود را مشخص کنند و در غیر این صورت باید روزانه تست دهند و اگر اداره‌ای تخلف کند مدیر باید پاسخگو باشد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر فقط تعداد محدودی از مَردم امیکرون را جدی گرفته و با نزدیک شدن به ایام آخرسال بازارهای کرمانشاه بسیار شلوغ است.

خدادادیان گفت: فروشندگان یا رانندگانی مشاهده می‌شود که قانون طرح هوشمند را رعایت نکرده، ماسک نداشته و روزانه با افراد بسیار زیادی ارتباط دارند که این خود سبب اوج گرفتن سویه امیکرون می‌شود.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : مهر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.